Το Πέραμα στο ‘’πόδι’’ για τα ‘’αραιά’’ δρομολόγια των φέρι μποτ για Σαλαμίνα
Εξώδικα του Δήμου για πύκνωση δρομολογίων – Απειλή για κινητοποιήσεις με κλείσιμο λεωφόρων
|> Με εξώδικη διαμαρτυρία- γνωστοποίηση προς την Κοινοπραξία επιβατηγών- οχηματαγωγών Σαλαμίνας-Περάματος και τα Πορθμεία Σαλαμίνας ‘’Πρωτοπόρος’’, ο δήμαρχος Περάματος Γιάννης Λαγουδάκος (φωτό) θέτει τους ιδιοκτήτες των φέρι μποτ προ των ευθυνών τους και τους προειδοποιεί πως «αν και μέχρι τις 30 Ιουνίου δεν αλλάξετε το πρόγραμμα αναχωρήσεων-αφίξεων των πλοίων σας έτσι ώστε αυτά να αναχωρούν ανά 5 λεπτά αντί των 15 λεπτών που είναι σήμερα θα αναγκαστούμε ως Δήμος να λάβουμε κάθε νόμιμο μέτρο προκειμένου να προστατεύσουμε τους πολίτες και την πόλη μας». Για το θέμα αυτό θα συνεδριάσει σήμερα το δημοτικό συμβούλιο Περάματος και έχει ζητηθεί η παρουσία του υπουργού Μεταφορών.
Σε ανακοίνωση του γραφείου Τύπου του Δήμου Περάματος, αναφέρεται:
Εδώ και 25 χρόνια ο Δήμος Περάματος βιώνει έναν Γολγοθά, λόγω του μποτιλιαρίσματος που προκαλείται από εκδρομείς που επιθυμούν να μεταβούν στο νησί της Σαλαμίνας για μια κοντινή απόδραση.
Η προσπάθεια εκατοντάδων χιλιάδων δημοτών από όλο το λεκανοπέδιο της Αττικής να μεταβούν στην Σαλαμίνα από το Πέραμα μέσω των φέρι μποτ (60.000 μόνιμοι κάτοικοι, 200.000 παραθεριστές, 10.000 στρατεύσιμοι ναυστάθμου, 4.000.000 οχήματα και 11.000.000 επιβάτες ανά έτος) δημιουργεί τεράστια επιβάρυνση στη δημόσια κυκλοφορία.
Η κατάσταση αυτή δημιουργεί ένα τεράστιο αδιαχώρητο στο ρεύμα που οδηγεί προς το λιμάνι και αντίστροφα.
Υπενθυμίζουμε ότι ο Δήμος Περάματος έχει μια λεωφόρο για την είσοδο στην πόλη, την λεωφόρο Ειρήνης και μια έξοδο, την λεωφόρο Δημοκρατίας. Αυτό έχει ως αποτέλεσμα να παρακωλύεται η δημόσια συγκοινωνία και να δημιουργείται ένα άνευ προηγούμενου μποτιλιάρισμα με αφετηρία την Παρασκευή και με αποκορύφωμα το Σαββατοκύριακο και τις επίσημες αργίες. Η ουρά των αυτοκινήτων ξεκινάει από την είσοδο της πόλης στη διασταύρωση της λεωφόρου Ειρήνης με την Καραολή Δημητρίου και φτάνει μέχρι το λιμάνι που φεύγουν τα φέρι μποτ ξεπερνώντας τα 6 χιλιόμετρα. Το κυκλοφοριακό πρόβλημα που δημιουργείται είναι τεράστιο.
Από τα παραπάνω γίνεται αντιληπτό ότι παρακωλύεται η δημόσια συγκοινωνία. Εκτός από τα Ι.Χ., τα ασθενοφόρα, τα λεωφορεία, τα πυροσβεστικά οχήματα που εγκλωβίζονται στην κίνηση και οι δημότες που έχουν προβλήματα υγείας, διατρέχουν σοβαρό κίνδυνο.
Σε δηλώσεις του ο δήμαρχος Περάματος Γιάννης Λαγουδάκος, τόνισε: «Σε περίπτωση ατυχήματος κανένα Ι.Χ., περιπολικό ή ασθενοφόρο δεν μπορεί να εξέλθει από την πόλη. Επειδή πάντα υπάρχει ο κίνδυνος να αντιμετωπίσουμε πυρκαγιά στην Ναυπηγοεπισκευαστική Ζώνη και λόγω της παρουσίας εταιρειών πετρελαίου και εύφλεκτων υλικών, κινδυνεύουμε, ανά πάσα στιγμή, να γίνουμε ολοκαύτωμα. Ακόμα και το Άνω Πέραμα, με 2.000 οικογένειες στην κορυφογραμμή Ξέρξη, χρησιμοποιούν ως άμεση οδό πρόσβασης μόνο τις κεντρικές λεωφόρους. Επιπλέον οι χιλιάδες νταλίκες της COSCO και του ΟΛΠ διέρχονται μόνο από τις δύο κεντρικές λεωφόρους της πόλης και προκαλούν επιπλέον επιβάρυνση. Για τους λόγους αυτούς απεστάλησαν δύο εξώδικα προς τις άνω Κοινοπραξίες. Παράλληλα, αν δεν λυθεί το πρόβλημα, επιφυλασσόμαστε να κινήσουμε τις διαδικασίες για άμεσες κινητοποιήσεις με κλείσιμο των κεντρικών λεωφόρων της πόλης. Για το θέμα αυτό θα συνεδριάσει σήμερα το Δημοτικό Συμβούλιο και έχουμε αιτηθεί την παρουσία του υπουργού Μεταφορών».