Όλο και πυκνώνουν οι αποφάσεις για παραγγελίες υβριδικών πλοίων
Την τρίτη ετήσια έρευνα για τις αλλαγές των κανονισμών σχετικά με τις εκπομπές θείου, ξεκίνησε η Lloyd’s List. Από τις αρχές του 2015 έχει αλλάξει ο σχετικός κανονισμός όπως επίσης αλλαγές έχουν συζητηθεί έντονα από τα διοικητικά συμβούλια και για τους κανονισμούς που έχουν προταθεί για το 2020.
Ανώτερα στελέχη της πλοιοκτησίας λαμβάνουν σημαντικές επενδυτικές αποφάσεις, καθώς οι τεχνολογικές εξελίξεις επιτρέπουν καλύτερες επιλογές ως προς τα συστήματα πρόωσης αλλά και τις μηχανές καύσης που συνδέονται με τα συστήματα αυτά.
Αυτή την εβδομάδα, η καναδική Seaspan ανακοίνωσε την παραγγελία δύο υβριδικών LNG στα ναυπηγεία Sedef της Τουρκίας. Τα δύο πλοία θα αξιολογηθούν από το Bureau Veritas.
Ένας αυξανόμενος αριθμός πλοιοκτητών προχωρά σε παραγγελία πλοίων καθώς και σε μετατροπές που θα επιτρέψουν στα πλοία να λειτουργήσουν και με το υγροποιημένο φυσικό αέριο (hybrid LNG/diesel/battery-powered ro-ro ferries). Μια άλλη καναδική εταιρεία, με έδρα το Quebek, έχει προχωρήσει στην παραγγελία δύο δεξαμενόπλοιων 14,000 dwt τα οποία θα κατασκευαστούν στα ναυπηγεία της Τουρκίας Besiktas.
Στο μεταξύ η σουηδική εταιρεία Stena Lines, έχει ήδη ανακοινώσει τη μετατροπή του πλοίου Stena Germanica προκειμένου να χρησιμοποιεί μεθανόλη. Μάλιστα, έχει δοκιμάσει για κάποιους μήνες το συγκεκριμένο καύσιμο και έχει δηλώσει ότι ενδεχομένως το χρησιμοποιήσει για αρκετά από τα πλοία του στόλου της.
Ωστόσο η εταιρεία Stena Lines που εδρεύει στο Γκέτεμποργκ, έχει εντοπίσει κάποια πλοία που θα είναι καταλληλότερα να χρησιμοποιούν συστήματα καθαρισμού αερίων και πρόσφατα επιβεβαίωσε την παραγγελία scrubbers της Wartsila, για δύο πλοία που εκτελούν δρομολόγια στη Βόρεια Ευρώπη.
Πηγή: theseanation.gr