Καταγγελία για άδικη ταλαιπωρία και “ουρές” από ανοργανωσιά στην ΔΕΗ
Η «ταλαιπωρία» είναι λέξη… ελληνική και μάλιστα όταν δημιουργεί «τρίο» μαζί με την γραφειοκρατία και την ανοργανωσιά, τότε έχουμε να μιλάμε για σωστό… θρίαμβο! Κι όποιος δεν έχει επισκεφθεί την ΔΕΗ Πειραιά, δεν μπορεί να αντιληφθεί πόσο επιεικής είναι ο εν λόγω πρόλογος…
Η καταγγελία προέρχεται από αναγνώστη που πήγε χθες κατά τις 11 π.μ. προκειμένου να πληρώσει έναν λογαριασμό, ο οποίος εμπεριείχε και το ποσόν το οποίο έχει διακανονιστεί και πληρώνει τις μηνιαίες δόσεις ανελλιπώς.
Η ταλαιπωρία αρχίζει από την είσοδο στα γραφεία της ΔΕΗ, όπου δημιουργούνται «ουρές» επειδή λόγω μέτρων ασφαλείας η πόρτα της εισόδου με το άνοιγμά της «επιτρέπει» να εισέρχονται μόνον δύο άτομα!
Όταν περάσεις μέσα, βρίσκεσαι σε μία άλλη «ουρά», ενώ αντίθετα στα ταμεία, αραιά και πού πλησιάζει άτομο!
Η «ουρά» αφορά τους καταναλωτές που έχουν μπει σε διακανονισμό και περνούν από τον γκισέ προκειμένου να τους «βγει» το ποσόν που πρέπει να πληρώσουν στα ταμεία.
Το αξιοσημείωτο είναι ότι αυτή την μπελαλίδικη δουλειά έχει επωμισθεί ένα άτομο, ενώ στα ταμεία υπάρχουν τρεις ή τέσσερις συνάδελφοί του, οι οποίοι… ψάχνουν για πελάτη!
Το απλό ερώτημα, είναι: Για ποιόν λόγο δεν ενισχύεται το συγκεκριμένο τμήμα, όπου γίνεται σωστός «χαμός»; Όσο έλλειψη προσωπικού και αν υπάρχει, εφ΄ όσον παρατηρείται συνωστισμός στο ένα τμήμα και «αποσυμπίεση» στο άλλο, δεν θα ήταν τόσο «αντισυναδελφικό» εάν η διεύθυνση προχωρούσε σε μία εξ ανάγκης αναδιάρθρωση. Τι λέμε τώρα…