Τύπος Πειραιώς - Ενημέρωση

Η μη συστηματική προώθηση της Κρουαζιέρας προκάλεσε την κάμψη

ΝΑΥΤΙΛΙΑ στις 25/03/2015

Μείωση κατά 13% στις αφίξεις επιβατών και κατά 11% στις αφίξεις κρουαζιεροπλοίων παρατηρήθηκε το 2014, έναντι μείωσης 10% στις αφίξεις κρουαζιεροπλοίων αλλά αύξηση 3% στις αφίξεις επιβατών το 2013.

Όσον αφορά στον αριθμό των επιβατών κρουαζιέρας, ο Πειραιάς διατηρήθηκε στη πρώτη θέση, η Σαντορίνη στη δεύτερη ενώ στη τρίτη ανέβηκε η Κέρκυρα. Η Μύκονος βρίσκεται στη τέταρτη θέση και το Κατάκολο στην πέμπτη (από την τρίτη), ενώ ακολουθούν η Ρόδος, το Ηράκλειο και η Πάτμος.

Όπως αναφέρουν στελέχη της κρουαζιέρας, παρά το ότι η Ελλάδα έχει εξαιρετικές προοπτικές ανάπτυξης στον τομέα της κρουαζιέρας, λόγω φυσικών και πολιτιστικών προσόντων, που της προσδίδουν στρατηγική σημασία, δεν έχει ακόμη προωθήσει σε μεγάλο βαθμό τον συγκεκριμένο τρόπο διακοπών.

Η κρουαζιέρα στην Ελλάδα επικεντρώνεται στους προορισμούς και transit επιβάτες, με το 90% των δρομολογίων κρουαζιέρας ,που περιλαμβάνουν τη Μεσόγειο και τη Μαύρη Θάλασσα, αντί να υπάρχει αποκλειστικά προορισμός “Ελλάδα” στα πλάνα των εταιρειών.

Απάντηση

Αρέσει σε %d bloggers: