Τύπος Πειραιώς - Ενημέρωση

11525: Τηλεφωνική συμβουλευτική γραμμή με προσφορά, που παρέχει δωρεάν υπηρεσίες

ΚΟΙΝΩΝΙΑ στις 15/03/2017

«Μαζί για το Παιδί»

|> Από το 2009 λειτουργεί μία τηλεφωνική γραμμή βοήθειας που απευθύνεται σε γονείς, εκπαιδευτικούς, παιδιά και εφήβους, παρέχοντας δωρεάν ψυχολογική στήριξη και την παροχή συμβουλών. Πρόκειται για τη γραμμή 11525 του «Μαζί για το Παιδί» που παρέχει τις ακόλουθες υπηρεσίες:

  • Συμβουλευτική: Ψυχολογική στήριξη μέσω τηλεφώνου ή δια ζώσης σε παιδιά, εφήβους και γονείς από συμβούλους ψυχικής υγείας / ψυχολόγους.
  • Λήψη ανώνυμων & επώνυμων καταγγελιών για περιστατικά κακοποίησης ανηλίκων.
  • Παραπομπές και ενημέρωση για υπηρεσίες που προσφέρουν άλλοι φορείς για το παιδί και την οικογένεια σε πανελλαδικό επίπεδο.
  • Πληροφορίες για τις υπηρεσίες της Ένωσης και των μελών της.

Κατά τη διάρκεια του 2016 η Συμβουλευτική Γραμμή «11525 Μαζί για το Παιδί», έλαβε συνολικά 6.931 κλήσεις εκ των οποίων:

  • 3.292 για συμβουλευτική σε θέματα παιδιών/εφήβων.
  • 2.400 για πληροφορίες για τις υπηρεσίες του Μαζί για το Παιδί.
  • 1.195 για παραπομπές σε άλλους φορείς.
  • 44 καταγγελίες κακοποίησης παιδιού.

Τα πιο συνηθισμένα θέματα που κλήθηκε να διαχειριστεί η επιστημονική ομάδα της Γραμμής ήταν  η σχέση γονιών / παιδιών, οι σχολικές δυσκολίες, η εφηβεία, η οριοθέτηση, η επιθετικότητα / θυμός, η διαχείριση διαζυγίου με παιδιά και το άγχος.

Παράλληλα με τις κλήσεις για συμβουλευτική, ένα μικρότερο ποσοστό κλήσεων παραπέμπεται σε άλλες υπηρεσίες, όπως σε Κέντρα Ψυχικής Υγείας, στο Συνήγορο του παιδιού (για νομικά ζητήματα), στην Γραμμή Συμβουλευτικής Ενηλίκων και σε Κοινωνικά Παντοπωλεία και Κοινωνικές Υπηρεσίες Δήμων.

Αναφορικά με την λήψη καταγγελιών, οι κλήσεις αφορούν κυρίως τη ψυχική και σωματική κακοποίηση ανηλίκων ενώ, σε μικρότερο ποσοστό, την παραμέληση και την σεξουαλική παρενόχληση ανηλίκων.

Αξίζει να σημειωθεί ότι η οικονομική κρίση έχει προσθέσει στην θεματολογία της τηλεφωνικής υποστήριξης την πληροφόρηση για ενίσχυση σε είδος.

Από το 2014, η Γραμμή 11525 ενίσχυσε τις υπηρεσίες της με τη λειτουργία του Συμβουλευτικού Κέντρου για γονείς, παιδιά και εφήβους. Το Κέντρο παρέχει δωρεάν τις υπηρεσίες:

  • Ατομικές, ομαδικές και οικογενειακές συνεδρίες.
  • Ομάδες γονέων.
  • Ψυχο-εκπαιδευτικά σεμινάρια.
  • Οnline ομάδες στήριξης γονέων και ψυχο-εκπαιδευτικά σεμινάρια, μέσω skype.

Οι ωφελούμενοι επισκέπτονται το Κέντρο και συμμετέχουν σε συνεδρίες δια ζώσης ή σε ομάδες γονέων όταν θεωρείται βοηθητικό για την ενίσχυση του γονικού τους ρόλου ή/και για την επίλυση συγκεκριμένων δυσκολιών που έχουν προκύψει στην οικογένεια.

Το  2016, το επιστημονικό προσωπικό του Συμβουλευτικού Κέντρου «Μαζί για το Παιδί» στήριξε 1.221 ωφελούμενους, πραγματοποιώντας  503  ατομικές/οικογενειακές συνεδρίες συμβουλευτικής, 30 ψυχοεκπαιδευτικά σεμινάρια για γονείς στους χώρους του Κέντρου, στην κοινότητα ή online, μέσω skype, με θεματολογία όπως «Επικοινωνία στην οικογένεια», «Παιδί  & Νέες Τεχνολογίες», «Παιδί και Διαζύγιο» και  36 Ομάδες  Στήριξης  Γονέων με  παιδιά προσχολικής , σχολικής  και εφηβικής ηλικίας.

Οι ώρες λειτουργίας της γραμμής 11525 είναι: Δευτέρα ως Παρασκευή, από τις 9:00 έως τις 21:00.

Σχετικό video ΕΔΩ.

Διεύθυνση του Συμβουλευτικού Κέντρου: Κέντρο Αλληλεγγύης Αθήνας, 1ος όροφος, Δομοκού 2 & Φιλαδελφείας, 104 40 Αθήνα. Χάρτης: https://goo.gl/maps/BhUuoKb5CJ52. Εmail: 11525@mazigiatopaidi.gr. Skype ID: 11525 MAZI GIA TO PAIDI. Facebook: www.facebook.com/mazigiatopaidi, Twitter: @mazigiatopaidi. Web: www.mazigiatopaidi.gr

(*) Οι κλήσεις στη γραμμή 11525 είναι εμπιστευτικές και δεν ηχογραφούνται. Έχουν χρέωση μία αστική μονάδα από σταθερό ΟΤΕ για αστικά και υπεραστικά τηλεφωνήματα ανεξαρτήτως διάρκειας κλήσης. Οι χρεώσεις για κάθε άλλο πάροχο σταθερής και κινητής τηλεφωνίας διαφέρουν ανάλογα με τον τιμοκατάλογο του παρόχου. H λειτουργία της γίνεται δυνατή χάρη στους χορηγούς:
Solidarity Now, Δήμος Αθηναίων, ΟΤΕ.

Απάντηση

Αρέσει σε %d bloggers: