Σε Τούρκους περιέρχεται το ναυάγιο των Κυθήρων
Αδιαφορία για τουριστική εκμετάλλευση
Ένα ναυάγιο-δώρο για τον τουρισμό μας, προέκυψε στα Κύθηρα και αντί οι αρμόδιοι να ενεργοποιηθούν για την σχετική εκμετάλλευσή του, οσονούπω περιέρχεται σε εταιρεία τουρκικών συμφερόντων προκειμένου να γίνει σκραπ…
Αυτά μόνον στην Ελλάδα συμβαίνουν και είναι απορίας άξιον για το τι είδους αντιδράσεις θα υπάρξουν όταν έρθει η στιγμή της διάλυσης του σκάφους από τουρκικά χέρια…
Σε προηγούμενη ανάρτηση στον Τ/Π (24/01/2016 κλικ ΕΔΩ) είχε γίνει σχετική αναφορά για την περίπτωση του πλοίου “Nordland I” που προσάραξε στη νησίδα Δραγονάρες -έξω από το λιμάνι στο Διακόφτι των Κυθήρων- στις 29 Αυγούστου 2000, επειδή το πλήρωμα τα… είχε πιεί και το οποίο βρίσκεται ημιβυθισμένο με την πρύμνη του, σε βάθος περίπου 30 μέτρων με την πλώρη του εκτός θαλάσσης.
Επίσης ότι παρατηρείται αυξημένο ενδιαφέρον από καταδύτες, καθώς η τοποθεσία όπου βρίσκεται, το βάθος των 30 μ. και γενικά το «σκηνικό» είναι στοιχεία που προκαλούν τον κάθε υποβρύχιο ερασιτέχνη ερευνητή.
Μάλιστα, αφ΄ενός το εν λόγω ναυάγιο έχει καταστεί σαν ένα από τα πλέον χαρακτηριστικά τουριστικά αξιοθέατα των Κυθήρων και αφ΄ετέρου έχει αξιολογηθεί ως ένα σημαντικό και δημοφιλές σημείο καταδύσεων για Έλληνες και αλλοδαπούς καταδύτες όπως και για σχολές καταδυτών!
Απ’ ό,τι έγινε γνωστό, η ιδιοκτησία του ναυαγίου ανήκει στην εταιρεία “Lamar Group SA”, της οποίας ο εκπρόσωπος Χρ. Στάθης βρίσκεται σε διαπραγματεύσεις για την πώληση του ναυαγίου σε Τούρκους διαλυτές, οι οποίοι θα αναλάβουν την πλήρη διάλυσή του και την πλήρη απομάκρυνσή του από τη βραχονησίδα!
Το ερώτημα είναι εάν έχουν ενημερωθεί σχετικά ο αντιπεριφερειάρχης Νήσων Παναγιώτης Χατζηπέρος και ο δήμαρχος Κυθήρων Ευστάθιος Χαρχαλάκης.
Πάντως, από την πλευρά της η “Lamar Group SA”, έχει ενημερώσει εγγράφως αρμόδιες υπηρεσίες στα Κύθηρα, ότι βρίσκεται στο τελικό στάδιο διαπραγματεύσεων για την πώληση του ναυαγίου σε Τούρκους και την διάλυσή του «βάσει υπαρχούσης αδείας του ΥΕΝ»!
Βέβαια ένα ερώτημα που προκύπτει είναι πώς και δεν βρήκε Έλληνες διαλυτές η πλοιοκτήτρια εταιρεία! Αλλά η κάθε “Lamar” δεν λειτουργεί για το… δημόσιο συμφέρον! Αυτό είναι υποχρέωση άλλων…
Έτσι εύλογα μπορεί να απορεί κανείς, πώς και δεν έχει εκδηλωθεί τοπικό ενδιαφέρον και οι ιθύνοντες να ρίξουν μία ματιά μήπως π.χ. το ΕΣΠΑ διαθέτει κονδύλια για απαλλοτρίωση και χαρακτηρισμό ως Πάρκου Καταδύσεων. Λέμε…
Δε το διαλύουν Έλληνες γιατι εδω με τα εργατικά που έχει το σκράπ , δε συμφέρει..εδώ δε βγαίνουν πλέον στη Τουρκία..Ποιοί Έλληνες…?