
Συνάντηση δημάρχου Νίκαιας-Αγ.Ι.Ρέντη με διευθυντές Γυμνασίων και Λυκείων
Συζητήθηκαν θέματα για έλλειψη χρηματοδότησης με επίπτωση στη λειτουργία των σχολείων, για φύλαξη εγκαταστάσεων κ.ά.
|> Διεξοδική συζήτηση για τα προβλήματα που αντιμετωπίζουν οι σχολικές μονάδες μετά την κατάργηση των σχολικών επιτροπών είχε ο δήμαρχος Νίκαιας-Αγ. ι. Ρέντη Κωνσταντίνος Μαραγκάκης με τους διευθυντές των Γυμνασίων και Λυκείων του Δήμου.
Στη συνάντηση που πραγματοποιήθηκε πριν λίγες μέρες στην αίθουσα Δημοτικού Συμβουλίου, συμμετείχε η αντιδήμαρχος Παιδείας και Πολιτισμού Αφροδίτη Μάλαμα, ο αντιδήμαρχος Οικονομικών Δημοσθένης Σταματάτος, ο πρόεδρος της ΕΛΜΕ Πειραιά Ηλίας Πατίδης και υπηρεσιακοί παράγοντες της διεύθυνσης Οικονομικών και Τεχνικών Υπηρεσιών.
Κατά τη διάρκεια της συνάντησης τέθηκαν σημαντικά ζητήματα όπως:
- Η έλλειψη χρηματοδότησης και οι επιπτώσεις στη λειτουργία των σχολείων
- Η προμήθεια αναλώσιμων υλικών, απαραίτητων για την εκπαιδευτική διαδικασία
- Η φύλαξη των σχολικών εγκαταστάσεων και η ανάγκη για ενίσχυση των μέτρων ασφαλείας
- Τα κτιριακά προβλήματα που χρήζουν άμεσης αντιμετώπισης για τη διασφάλιση της υγιεινής και της ασφάλειας μαθητών και εκπαιδευτικών.
Ο δήμαρχος Κωνσταντίνος Μαραγκάκης δεσμεύτηκε για καλύτερο συντονισμό των υπηρεσιών του Δήμου, ώστε να αντιμετωπιστούν τα προβλήματα που έχουν προκύψει. Παράλληλα, τόνισε ότι θα εξετάσει διεξοδικά όλα τα ζητήματα που τέθηκαν από τους διευθυντές και θα καταβάλλει κάθε δυνατή προσπάθεια για να ξεπεραστούν οι γραφειοκρατικές δυσκολίες. Σε σχετική δήλωσή του αναφέρει:
«Η εκπαίδευση των παιδιών μας είναι προτεραιότητα και δεν μπορεί να επηρεάζεται από γραφειοκρατικά εμπόδια. Ως Δήμος, θα κάνουμε ό,τι περνά από το χέρι μας για να διασφαλίσουμε ότι τα σχολεία μας θα λειτουργούν απρόσκοπτα, με επάρκεια σε υλικά και ασφαλείς συνθήκες για μαθητές και εκπαιδευτικούς. Συνεχίζουμε τη συνεργασία με τους Διευθυντές και τους συλλόγους γονέων, προκειμένου να βρούμε λύσεις στα προβλήματα που αντιμετωπίζουν τα σχολεία μας με τον πιο αποτελεσματικό τρόπο. Παραμένουμε ανοιχτοί σε διάλογο και δράσεις που θα βελτιώσουν την καθημερινότητα της σχολικής κοινότητας, εξασφαλίζοντας ένα ασφαλές και λειτουργικό εκπαιδευτικό περιβάλλον».