Τύπος Πειραιώς - Ενημέρωση

Στο ‘’αμήν’’ οι έμποροι για την πλήρη αδυναμία για επικοινωνία με τις τράπεζες

ΟΙΚΟΝΟΜΙΑ/ΑΓΟΡΑ στις 13/04/2025

Επιστολή με προτάσεις τού Εμπορικού Συλλόγου Πειραιώς προς τον πρόεδρο της Ελληνικής Ένωσης Τραπεζών (Αφορά και άλλους…)

|> Ο Εμπορικός Σύλλογος Πειραιώς (ΕΣΠ) απηύθυνε στον πρόεδρο της Ελληνικής Ένωσης Τραπεζών (ΕΕΤ) Γ. Χαρδούβελη επιστολή, με αφορμή τα αυξανόμενα περιστατικά αδυναμίας ουσιαστικής εξυπηρέτησης εμπορικών πελατών από τα τραπεζικά ιδρύματα, σε υποθέσεις που σχετίζονται με αμφισβητούμενες συναλλαγές μέσω καρτών, η οποία έχει ως εξής:

«Ο Εμπορικός Σύλλογος Πειραιώς, εκπροσωπώντας μεγάλο αριθμό εμπορικών επιχειρήσεων της περιοχής μας, απευθύνεται στην Ελληνική Ένωση Τραπεζών, με αφορμή αυξανόμενα περιστατικά αδυναμίας ουσιαστικής εξυπηρέτησης εμπορικών πελατών από τα τραπεζικά ιδρύματα, σε υποθέσεις που σχετίζονται με αμφισβητούμενες συναλλαγές μέσω καρτών.

Πιο συγκεκριμένα, αρκετοί επαγγελματίες-μέλη μας καταγγέλλουν την πλήρη αδυναμία τους να επικοινωνήσουν με φυσικά καταστήματα τραπεζών ή αρμόδια στελέχη, ειδικά σε περιπτώσεις που οι πάροχοι πληρωμών προχωρούν μονομερώς σε επιστροφές ποσών, χωρίς να αξιολογούν τα στοιχεία που προσκομίζει ο έμπορος. Η τυποποιημένη ηλεκτρονική επικοινωνία, χωρίς άμεση ανταπόκριση, επιδεινώνει την αίσθηση αδυναμίας προστασίας.

Με βάση τα παραπάνω, προτείνουμε:

  1. Τη δημιουργία εξειδικευμένων καναλιών επικοινωνίας (π.χ. τηλεφωνική γραμμή ή ειδικό helpdesk) αποκλειστικά για εμπορικούς πελάτες που αντιμετωπίζουν σοβαρά λειτουργικά ή οικονομικά ζητήματα με τις συναλλαγές τους.
  2. Την αναθεώρηση των διαδικασιών εξυπηρέτησης μέσω των καταστημάτων, ώστε να μην παραπέμπονται όλοι οι πελάτες αποκλειστικά σε ψηφιακές φόρμες επικοινωνίας, ιδιαίτερα σε περιπτώσεις καταγγελιών ή ενστάσεων.
  3. Την έκδοση επικαιροποιημένου οδηγού ενημέρωσης εμπόρων για τη χρήση τερματικών αποδοχής καρτών και τη συνεργασία με Παρόχους Υπηρεσιών Πληρωμών – σε συνεργασία με τους Εμπορικούς Συλλόγους.
  4. Τη συμμετοχή της Ένωσης σε θεσμικό διάλογο με τους εκπροσώπους των επιχειρήσεων, ώστε να διαμορφωθεί ένα πιο ισορροπημένο πλαίσιο στις διαφορές εμπόρων-παρόχων-καταναλωτών.

Εκτιμώντας τη θεσμική σας ευαισθησία, παραμένουμε στη διάθεσή σας για κάθε συνεργασία, προς όφελος της διαφάνειας, της ασφάλειας συναλλαγών και της εύρυθμης λειτουργίας της αγοράς».

Απάντηση

Αρέσει σε %d bloggers: