Τύπος Πειραιώς - Ενημέρωση

Από τους πιο απαισιόδοξους καταναλωτές οι Έλληνες!

ΕΛΛΑΔΑ,ΚΟΙΝΩΝΙΑ στις 29/05/2021

Πανδημία και στενότητα οι αιτίες – Παγκόσμια έρευνα της Εrnst & Young με την MRB που διεξήχθη τον Απρίλιο και δημοσιοποιεί το ΕΒΕΠ

|> Σύμφωνα με την πρόσφατη έρευνα που πραγματοποίησε η Εrnst & Young σε συνεργασία με την MRB τον Απρίλιο, οι Έλληνες καταναλωτές, εμφανίζονται πιο απαισιόδοξοι σε σχέση με άλλες χώρες, που καλύπτει η παγκόσμια έρευνα της EY, όχι μόνο σε σχέση με το χρονικό διάστημα που θα τους επηρεάζει η πανδημία, αλλά και σε σχέση με τα χρήματα που θα δαπανούν.

Για την πλειονότητα των προϊόντων οι Έλληνες θα συνεχίσουν να ξοδεύουν στο μέλλον τα ίδια με την περίοδο της πανδημίας. Παρά το ότι βρίσκεται σε δεύτερη μοίρα μετά τις οικονομικές επιπτώσεις της κρίσης, η υγεία των Ελλήνων και των οικογενειών τους αποκτά πλέον αυξημένη σημασία. Ο αντίκτυπος της πανδημίας στην υγεία απασχολεί τους Έλληνες, περισσότερο από ό,τι στον υπόλοιπο κόσμο. Αναλυτικά, τα στοιχεία της έρευνας δείχνουν:

  • Οι 6/10 εκτιμούν πως ο φόβος της πανδημίας θα συνεχίσει να είναι μαζί μας για πάνω από ένα χρόνο.
  • Οι 8/10 ανησυχούν ότι η κρίση δεν έχει τελειώσει και οι επιπτώσεις της πανδημίας φαίνεται να επικεντρώνονται στον αντίκτυπό της στην ελληνική οικονομία (77%).
  • Οι 7/10 καταναλωτές ανησυχούν για τις επιπτώσεις στην κοινωνία (66%), καθώς και στη δυνατότητα να απολαύσουν ελεύθερα τη ζωή τους (71%).
  • Οι 6/10 θεωρούν πως ακολουθούν περαιτέρω επιπτώσεις στην προσωπική – οικογενειακή τους οικονομική κατάσταση (56%).
  • Οι 5/10 φοβούνται για την υγεία της οικογένειας τους (53%).
  • Οι 6/10 Ελληνες δηλώνουν ότι ξοδεύουν σήμερα λιγότερο (60%) με δεδομένη την κυρίαρχη ανησυχία για τον αντίκτυπο της πανδημίας στην οικονομία.
  • Οι 4/10 καταναλωτές αγοράζουν μόνο τα απαραίτητα (43%).
  • Οι 7/10 πιστεύουν πως οι τιμές των προϊόντων και υπηρεσιών έχουν γίνει μακράν το σημαντικότερο κριτήριο αγοράς (67%).
  • Οι 8/10 αναμένουν πως αυτή η τάση αγορών δεν θα αλλάξει στο εγγύς μέλλον, καθώς η τιμή θα παραμείνει βασικό κριτήριο κατά την επόμενη τριετία (79%).
  • Οι 3/4 δηλώνουν πως ο τρόπος που διατηρούν τη σωματική (75%) και ψυχική (80%) υγεία τους έχει αλλάξει, ενώ το ίδιο ποσοστό (75%) δείχνει αυξημένο ενδιαφέρον για υγιεινές επιλογές μακροπρόθεσμα.
  • Οι 3/10 καταναλωτές θα πλήρωναν περισσότερο για προϊόντα που προστατεύουν την υγεία και προωθούν την ευεξία (26%).
  • Οι 5/10 καταναλωτές τέλος δηλώνουν ότι θα αυξήσουν τις αγορές τους μέσω Διαδικτύου, με το 50% ωστόσο να εκφράζει δυσαρέσκεια για καθυστερήσεις και υψηλό κόστος παράδοσης.

Απάντηση

Αρέσει σε %d bloggers: