Το Μετρό είναι εδώ και ο Πειραιάς ‘’ανασαίνει’’… χαλαρά!
Εγκαινιάστηκαν από τον Πρωθυπουργό οι τρεις πειραϊκοί σταθμοί – Εκδήλωση στο ‘’Δημοτικό Θέατρο’’ ΦΩΤΟΓΡΑΦΙΚΑ ΣΤΙΓΜΙΟΤΥΠΑ
Τ/Π |> Το πολυπόθητο Μετρό του Πειραιά είναι πια γεγονός. Από το μεσημέρι κυλούν στις ράγες οι πρώτοι συρμοί και η πόλη άρχισε να ‘’παίρνει ανάσα’’…
Η σημερινή μέρα είναι ιδιαίτερη για τους Πειραιώτες, τους επισκέπτες και τους διερχόμενους, καθώς το κυκλοφοριακό πρόβλημα που παρατηρήθηκε κάποιες ώρες πριν το μεσημέρι, ήταν για το… καλό μας, αφού το ‘’κομφούζιο’’ έγινε λόγω των εγκαινίων του Μετρό!
Αξίζει να σημειωθεί, ότι εντός του σταθμού ‘’Δημοτικό Θέατρο’’, υπάρχει η μουσειογραφική έκθεση ‘’Το Αθέατο Νερό’’ (διαμορφώθηκε, σε συνεργασία με την Εφορεία Αρχαιοτήτων Πειραιά και Νήσων) με πρωτότυπα και αντίγραφα των αρχαιολογικών ευρημάτων που αποκάλυψε η αρχαιολογική ανασκαφή στην περιοχή, καθώς και εποπτικά μέσα αναπαράστασης του υδρευτικού συστήματος του αρχαίου Πειραιά. Σε εσοχή στο δάπεδο έχει τοποθετηθεί το αποκαλυφθέν στην αρχαιολογική ανασκαφή αυθεντικό βοτσαλωτό δάπεδο οικίας του αρχαίου Πειραιά.
Τα εγκαίνια των τριών νέων σταθμών της ‘’Γραμμής 3’’ (‘’Μανιάτικα’’, ‘’Πειραιάς’’, ‘’Δημοτικό Θέατρο’’) που ευλογήθηκαν από τον Μητροπολίτη Πειραιώς σεβ. κ. Σεραφείμ, έγιναν στις 10:30’ πμ από τον Πρωθυπουργό Κυριάκο Μητσοτάκη στον εξαίσιο σταθμό του Δημοτικού Θεάτρου, που θεωρείται ως ο πιο όμορφος σταθμός ολόκληρου του δικτύου του Μετρό.
Μετά την εκδήλωση ο Πρωθυπουργός ξεναγήθηκε στην αρχαιολογική έκθεση του σταθμού ‘’Δημοτικό Θέατρο’’ από την υπουργό Πολιτισμού και στη συνέχεια περπάτησε στους κεντρικούς δρόμους του Πειραιά όπου συνομίλησε με κατοίκους και καταστηματάρχες.
Παρόντες στα εγκαίνια ήταν ο υπουργός Υποδομών και Μεταφορών Κώστας Καραμανλής, η υπουργός Πολιτισμού Λίνα Μενδώνη, ο υπουργός Ανάπτυξης Άδωνις Γεωργιάδης, οι υφυπουργοί Υποδομών Γ. Καραγιάννης και Μ. Παπαδόπουλος, Ανάπτυξης Σ. Τσακίρης, Εργασίας Δόμνα Μιχαηλίδου, Ναυτιλίας Κ. Κατσαφάδος, οι βουλευτές Χρ. Μπουτσικάκης και Ν. Μανωλάκος, ο περιφερειάρχης Αττικής Γιώργος Πατούλης, ο δήμαρχος Πειραιώς Γιάννης Μώραλης, η αντιπεριφερειάρχης Σταυρούλα Αντωνάκου, οι αντιδήμαρχοι Δ. Καρύδης και Ανδριάνα Ζαρακέλη, οι εντεταλμένοι περιφερειακοί σύμβουλοι Σ. Βοϊδονικόλας,Ν. Παπαγεωργίου, Ε. Μπαρμπαγιάννη, Σ. Μελάς, , ο πρόεδρος της ΣΤΑΣΥ Χ. Δαμάσκος κ.ά.
Ιδιαίτερη αίσθηση έκανε η παρουσία του τ. Πρωθυπουργού Αντώνη Σαμαρά, που επί πρωθυπουργίας του άρχισαν τα έργα του Μετρό.
Χαιρετισμός Πατούλη
«Ο Πειραιάς μεταμορφώνεται, όλη η Αττική αλλάζει. Με έργα σύγχρονα, φιλικά προς το περιβάλλον, Αυτοδιοίκηση και κεντρικό κράτος, με πόρους από το ΕΣΠΑ και το Ταμείο Ανάκαμψης, διευκολύνουμε την καθημερινότητα των πολιτών, ενισχύουμε τη βιώσιμη κινητικότητα σε όλη την Αττική. Στο πλαίσιο της αναπτυξιακής στρατηγικής που έχουμε αναπτύξει και εμείς στην Περιφέρεια Αττικής, υλοποιούνται οραματικά έργα με ισχυρό αναπτυξιακό πρόσημο. Η δημιουργία αυτών των νέων σταθμών στον Πειραιά, το μεγαλύτερο λιμάνι της χώρας όπου τα κυκλοφοριακά προβλήματα είναι έντονα, συμβάλλει ουσιαστικά και έμπρακτα στην κυκλοφοριακή αποσυμφόρηση και κατά συνέπεια στη μείωση των ρύπων αλλά και στη μείωση του χρόνου μετάβασης των πολιτών στον προορισμό τους. Επί της ουσίας πρόκειται για έργα που κάνουν τη ζωή των συμπολιτών μας ποιοτικότερη και πιο λειτουργική. Έργα που αποτελούν μία σημαντική κληρονομιά για τις επόμενες γενιές. Αυτή είναι και η δική μας προτεραιότητα στη Περιφέρεια Αττικής. Τόσο στον Πειραιά όπου έχουμε υλοποιήσει σημαντικά οδικά έργα επενδύοντας εκατομμύρια ευρώ αλλά και έργα ανάπλασης σε σημαντικά τοπόσημα της πόλης, όσο και σε όλη την Αττική. Όραμά μας είναι η μεγαλύτερη Περιφέρεια της χώρας, να γυρίσει ριζικά σελίδα και να περάσει σε μία νέα εποχή, αυτή του μέλλοντος, της ανάπτυξης και της ευζωίας».
Δήλωση Μώραλη
«Η σημερινή ημέρα αποτελεί ορόσημο για τον Πειραιά. Είναι μια ημέρα χαράς και γιορτής. Το Μετρό, έργο ζωτικής σημασίας υπερτοπικού χαρακτήρα με πολλαπλά οφέλη για την πόλη μπαίνει στις ζωές των Πειραιωτών. Νιώθω ιδιαίτερα χαρούμενος και υπερήφανος που η πόλη μας αλλάζει κάθε μέρα προς το καλύτερο, αποκτά μεγαλύτερη δυναμική, γίνεται πιο σύγχρονη, φιλική και φιλόξενη για τους κατοίκους, τους εργαζόμενους, τους επισκέπτες. Με τη λειτουργία του Μετρό, του οποίου τα εγκαίνια πραγματοποιήθηκαν σήμερα παρουσία του Πρωθυπουργού κ. Κυριάκου Μητσοτάκη, ο Πειραιάς μετατρέπεται σε έναν σημαντικό συγκοινωνιακό κόμβο, ο οποίος συνδέει το μεγάλο λιμάνι με το αεροδρόμιο, αλλάζοντας παράλληλα τον τρόπο αστικής κινητικότητας της πόλης. Είναι βέβαιο ότι το Μετρό θα δώσει μεγάλη ανάσα στο έντονο κυκλοφοριακό πρόβλημα που διαχρονικά απασχολεί την πόλη μας. Η έλευσή του σε συνδυασμό με μια σειρά εμβληματικών έργων που υλοποιούμε ως Δημοτική Αρχή, αναμφίβολα συμβάλλει στην αναπτυξιακή προοπτική του Πειραιά. Επιπλέον, χαίρομαι ιδιαίτερα που δημιουργήθηκε ακόμα μια εστία πολιτισμού στην πόλη μας, καθώς στον σταθμό «Δημοτικό Θέατρο» εκτίθενται σημαντικά ευρήματα που αποκαλύφθηκαν κατά τη διάρκεια των εργασιών του Μετρό, τα οποία μπορούν να θαυμάσουν οι επιβάτες. Ο Πειραιάς προχωράει, προοδεύει και είμαστε αισιόδοξοι για την επόμενη ημέρα».
Ο Μ Ι Λ Ι Ε Σ
Κυριάκος Μητσοτάκης
«Κύριε Πρόεδρε, Σεβασμιώτατε, κ. Περιφερειάρχα, κ. Δήμαρχε, κυρία και κύριοι Υπουργοί, κυρία και κύριοι Βουλευτές, φίλες και φίλοι,
Όταν μιλάει κανείς τελευταίος αισθάνεται ότι όλα τα σημαντικά έχουν ήδη ειπωθεί από τους προλαλήσαντες, οπότε επιτρέψτε μου να είμαι σχετικά σύντομος.
Ξεκινώντας με τις θερμές μου ευχαριστίες σε όλους όσοι εργάστηκαν εξαιρετικά σκληρά, προκειμένου αυτό το πάρα πολύ σημαντικό έργο για τον Πειραιά αλλά και για το λεκανοπέδιο συνολικά, να παραδοθεί εντός των χρονοδιαγραμμάτων τα οποία είχαμε θέσει όταν οι Έλληνες πολίτες μας εμπιστεύθηκαν τη διακυβέρνηση του τόπου.
Όπως ακούσατε, μιλάμε για ένα έργο το οποίο είχε εξ αρχής να αντιμετωπίσει πολύ μεγάλες τεχνικές δυσκολίες. Ειδικά όσον αφορά την κατασκευή του κεντρικού σταθμού του Πειραιά, δίπλα στο λιμάνι, κάποιοι υπερέβαλαν εαυτόν και εξάντλησαν όλη τους την τεχνική ευρηματικότητα προκειμένου το έργο αυτό να μπορέσει να κατασκευαστεί και να παραδοθεί σήμερα στους Πειραιώτες.
Ένα έργο το οποίο, κ. Δήμαρχε, θα αντιληφθείτε πόσο σημαντικό είναι για τον Πειραιά μόνο από τη στιγμή που θα λειτουργήσει, σε λίγες ώρες από τώρα.
Ένα έργο το οποίο -επιτέλους- θα συνδέσει το μεγαλύτερο λιμάνι της χώρας με το μεγαλύτερο αεροδρόμιο της χώρας. Σε 55 λεπτά θα μπορεί κανείς να βρίσκεται από το αεροδρόμιο «Ελευθέριος Βενιζέλος» στο λιμάνι του Πειραιά και αντιστρόφως.
Και βέβαια, ένα έργο το οποίο θα συνδέσει με ακόμα μεγαλύτερη ταχύτητα τον Πειραιά με το κέντρο της Αθήνας, καθώς η διαδρομή αυτή θα χρειάζεται πια μόλις 20 λεπτά.
Είναι μια μόνο απόδειξη -το έργο αυτό το οποίο παραδίδουμε σήμερα- της μεγάλης έμφασης που, όπως είπε και ο κ. Υπουργός, δίνουμε στα μεγάλα έργα υποδομής. Έργα υποδομής τα οποία, όπως ειπώθηκε ήδη, χρηματοδοτούνται σε μεγάλο βαθμό από ευρωπαϊκούς πόρους. Θέλω να ευχαριστήσω και την ηγεσία του Υπουργείου Ανάπτυξης για την άψογη συνεργασία η οποία υπάρχει σε όλα αυτά τα σημαντικά συγχρηματοδοτούμενα εργαλεία τα οποία αξιοποιούμε, εν προκειμένω το ΕΣΠΑ.
Και θέλω να σας θυμίσω, βέβαια, ότι η Ευρώπη στέκεται πάντα στο πλευρό της πατρίδας μας, όχι μόνο μέσα από το νέο ΕΣΠΑ αλλά και μέσα από το Ταμείο Ανάκαμψης, το οποίο θα προσθέσει στις χρηματοδοτικές μας δυνατότητες σημαντικότατους πόρους, κάποιοι εκ των οποίων κατευθύνονται ακόμα για βασικά έργα υποδομής.
Και βέβαια, δεν θα μπορούσα να μην σταθώ στην πάρα πολύ σημαντική δουλειά η οποία έγινε από το Υπουργείο Πολιτισμού σε συνεργασία με την ΑΤΤΙΚΟ ΜΕΤΡΟ, προκειμένου να αποδείξουμε ότι η προστασία της πολιτιστικής κληρονομιάς μπορεί να συμβαδίσει αρμονικά με τη δρομολόγηση σημαντικών έργων υποδομής.
Έχετε δίκιο, κ. Υπουργέ, να λέτε ότι έχουμε πια δημιουργήσει μια σχολή η οποία αναγνωρίζεται παγκόσμια για το πώς μπορούν να κατασκευάζονται τέτοια έργα με ταυτόχρονη ανάδειξη της πλούσιας πολιτιστικής κληρονομιάς, εν προκειμένω του Πειραιά. Θα έχουμε την ευκαιρία σε λίγο να επισκεφτούμε αυτό τον σημαντικό εκθεσιακό χώρο, ο οποίος μάλιστα είναι και ελεύθερος για το κοινό. Δεν χρειάζεται κανείς να πληρώσει εισιτήριο για να τον δει.
Και βέβαια σε 15, 16 μήνες από τώρα, στο τέλος του ’23, το αργότερο στις αρχές του 2024, θα έχουμε την ευκαιρία να εγκαινιάσουμε το Μετρό της Θεσσαλονίκης με πλήρη λειτουργία 5 σταθμών οι οποίοι ταυτόχρονα είναι και Μουσεία, με πιο εμβληματικό, το σταθμό της Βενιζέλου.
Όπου πραγματικά γίνεται μία πολύ σπουδαία δουλειά απόσπασης μιας πρωτοφανούς πλούτου πολιτιστικής παρακαταθήκης της πόλης και επανατοποθέτησής της με απόλυτη ασφάλεια και σεβασμό στο πολιτιστικό κεκτημένο της πόλης.
Ναι κ. Υπουργέ, και Μετρό και Αρχαία, και εδώ στον Πειραιά και στη Θεσσαλονίκη. Και οι πιο καχύποπτοι πιστεύω θα πειστούν ότι έχουμε τη δυνατότητα, αυτά τα οποία λέμε να μπορούμε να τα κάνουμε πράξη.
Ως προς την σημασία των μέσων σταθερής τροχιάς για το λεκανοπέδιο συνολικά, μίλησε ο κ. Υπουργός. Θέλω να προσθέσω μόνο ότι δεν νοείται βιώσιμη ανάπτυξη, μείωση των εκπομπών του διοξειδίου του άνθρακα, αλλά και παρεμβάσεις φιλικές προς τον πολίτη, χωρίς τη σημαντική επέκταση των μέσων σταθερής τροχιάς στο λεκανοπέδιο.
Το λεκανοπέδιο θα γίνει αβίωτο εάν δεν μπορέσουμε να υλοποιήσουμε τα σημαντικά έργα υποδομής, με σημαντικότερη τη Γραμμή 4, αλλά και τις επεκτάσεις της Γραμμής 2. Γι’ αυτό και δώσαμε τόσο μεγάλη σημασία στο να μπορέσουμε να ξεμπλοκάρουμε τα έργα αυτά. Είχαμε μεγάλες δυσκολίες στην δημοπράτηση της Γραμμής 4. Μπορέσαμε όμως και τις ξεπεράσαμε και είμαστε τώρα απολύτως σίγουροι ότι σε 7 με 8 χρόνια τώρα, αυτή η πάρα πολύ σημαντική Γραμμή -15 σταθμοί, θέλω να θυμίσω- θα μπορέσει να παραδοθεί προς χρήση για όλους τους κατοίκους του λεκανοπεδίου, αλλά και για τους επισκέπτες.
Πιστεύω ότι οι πολίτες οι οποίοι, κ. Δήμαρχε, έδειξαν εδώ μεγάλη υπομονή για την ολοκλήρωση του έργου αυτού, σήμερα θα αισθάνονται και μεγάλη ικανοποίηση και στα Μανιάτικα και στον Πειραιά και στο Δημοτικό Θέατρο, γιατί εκτός από Μετρό παραδίδουμε και καινούριες πλατείες, κοσμήματα, αναβαθμίζουμε ουσιαστικά την ποιότητα ζωής μέσα σε μία εξαιρετικά πυκνοκατοικημένη περιοχή. Και δεν μπορώ να μην επαναλάβω πόσο δύσκολα είναι αυτά τα τεχνικά έργα όταν σκάβεις για Μετρό μέσα σε μία πόλη με τόσο βαριά πολιτιστική κληρονομιά και πόσο σημαντική είναι η τεχνογνωσία την οποία αποκτούμε, αποκτούν και οι Ελληνικές εταιρείες πια. Μία τεχνογνωσία η οποία είναι και εξαγώγιμη, αλλά πρώτα και πάνω απ’ όλα τίθεται προς όφελος των Ελλήνων πολιτών μέσα από τα σημαντικά αυτά έργα.
Κρατήστε ένα νούμερο μόνο. Όταν ολοκληρωθεί η Γραμμή 4 και δρομολογηθούν και οι υπόλοιπες επεκτάσεις οι οποίες ήδη μελετούνται, πάνω από 1 εκατομμύριο, θα το ξαναπώ, πάνω από 1 εκατομμύριο Αθηναίοι και επισκέπτες της πόλης θα χρησιμοποιούν το μετρό καθημερινά. Καθημερινά. Για τέτοιας έκτασης παρέμβαση συζητούμε σήμερα.
Κύριε τέως Πρωθυπουργέ, αγαπητέ Αντώνη (Σαμαρά), το έργο αυτό όντως ξεκίνησε έμπρακτα από τη δικιά μας τότε διακυβέρνηση και χαίρομαι που είσαι σήμερα παρών, αποδεικνύοντας ότι ναι, τα έργα αυτά προφανώς και έχουν μια συνέχεια και όλες οι κυβερνήσεις με τον τρόπο τους τα έχουν υπηρετήσει.
Οφείλω να επισημάνω, όμως, ότι κάποιες κυβερνήσεις έτρεξαν πιο γρήγορα και πιο συστηματικά και κάποιες κινήθηκαν με άλλους ρυθμούς. Και κάποιες κυβερνήσεις παραδίδουν πραγματικά έργα και κάποιες κυβερνήσεις μας παρουσίαζαν μουσαμάδες με ζωγραφισμένα εκδοτήρια, ωσάν να μπορούν τάχα να εξαπατήσουν τους πολίτες με αυτόν τον τρόπο.
Δεν παραδίδουμε λοιπόν, κ. Δήμαρχε και κ. Περιφερειάρχα, κανέναν μουσαμά σήμερα. Σε λίγες ώρες από τώρα το μετρό και οι τελευταίοι τρεις σταθμοί της επέκτασης της γραμμής 3 θα τεθούν σε λειτουργία, στη διάθεση πρώτα και πάνω απ΄ όλα των Πειραιωτών. Σε έναν Πειραιά που αλλάζει, σε έναν Πειραιά ο οποίος αναδεικνύεται, ο οποίος αποκτά νέα δυναμική μέσα από μία σειρά σημαντικών έργων δημοσίων και ιδιωτικών.
Το πρώτο λιμάνι της χώρας αποκτά τη θέση που του αξίζει, μια θέση αντάξια της πλούσιας ιστορίας του. Και η κυβέρνησή μας για ακόμα μια φορά κάνει πράξη το κεντρικό μας σύνθημα: Συνέπεια, Συνέχεια, Σταθερότητα και στην υλοποίηση των μεγάλων έργων υποδομής.
Έργων που έχουν ένα μεγάλο κοινωνικό πρόσημο, διότι τα Μέσα Μαζικής Μεταφοράς εξυπηρετούν όλους τους πολίτες, αλλά πρωτίστως εξυπηρετούν εκείνους τους πολίτες που δεν έχουν δυνατότητα να μετακινηθούν με άλλο τρόπο, με φτηνό εισιτήριο, με ασφάλεια.
Και μιας και μιλάμε για εισιτήριο, κ. Υπουργέ, θα πρέπει να εξετάσουμε λίγο πιο συστηματικά και το ζήτημα της πιο αποτελεσματικής αντιμετώπισης της «εισιτηριοδιαφυγής», γιατί δε νοείται κάποιοι να πληρώνουν και κάποιοι να χρησιμοποιούν τα Μέσα χωρίς να καταβάλλουν το αντίστοιχο τίμημα. Θα αντιμετωπίσουμε αποτελεσματικά και αυτό το πρόβλημα.
Αλλά σήμερα είναι μια μέρα γιορτής για τον Πειραιά, για όλο το λεκανοπέδιο. Καλοτάξιδοι οι νέοι συρμοί οι οποίοι -επιτέλους- έφτασαν στον Πειραιά. Σας ευχαριστώ».
Κώστας Αχ. Καραμανλής
Από την πλευρά του ο υπουργός Υποδομών και Μεταφορών Κώστας Καραμανλής τόνισε μεταξύ άλλων: «Το Μετρό έφτασε στον Πειραιά. Οι τρεις νέοι σταθμοί ‘’Πειραιάς’’, ‘’Μανιάτικα’’ και ‘’Δημοτικό Θέατρο’’ αποτελούν ένα πραγματικό κατασκευαστικό επίτευγμα. Βλέπετε ότι εδώ στο «Δημοτικό Θέατρο» έχουμε σίγουρα έναν από τους πιο όμορφους και ιδιαίτερους σταθμούς ολόκληρου του δικτύου μας».
«Με το έργο αυτό ο Πειραιάς γίνεται πραγματικά μια σύγχρονη, μια πιο ανθρώπινη πόλη. Γιατί το Μετρό είναι το πλέον βιώσιμο και “καθαρό” μέσο αστικής μετακίνησης. Ένα μέσο που βελτιώνει άμεσα και θεαματικά την καθημερινότητα των πολιτών», σημείωσε. «Μετά από δεκαετίες, ενώνουμε επιτέλους απευθείας το μεγαλύτερο λιμάνι με το κέντρο της Αθήνας και βέβαια με το μεγαλύτερο αεροδρόμιο της χώρας», υπογράμμισε ο κ. Καραμανλής, προσθέτοντας πως «κανείς μας δεν μπορεί να ξεχάσει εκείνα τα ανεκδιήγητα εγκαίνια των μουσαμάδων. Τις βόλτες πάνω στους συρμούς χωρίς ράγες. Αυτό το μνημείο πολιτικής εξαπάτησης. Και αυτή ακριβώς είναι η διαφορά μας κυρίες και κύριοι. Από τη μία φιέστες χωρίς αντίκρισμα και από την άλλη ένα έργο ολοκληρωμένο, έτοιμο να μπει στην καθημερινότητα της πόλης. Αυτή είναι η διαφορά μας. Και αυτή θα είναι πάντοτε».
Λίνα Μενδώνη
«Το έργο του Μετρό στον Πειραιά αποδεικνύει ότι η παρουσία αρχαιοτήτων και η έρευνα της Αρχαιολογικής Υπηρεσίας, στο πλαίσιο ενός μεγάλου δημόσιου έργου, συνιστά ένα σημαντικό πλεονέκτημα για την πόλη, παρά εμπόδιο στην ομαλή εξέλιξη του έργου. Η αρχαιολογική έρευνα αφηγείται ιστορίες από τη διαχρονική ζωή της πόλης, που μπορούν να συνδυαστούν δημιουργικά με την αναπτυξιακή προοπτική των σύγχρονων πόλεων. Αυτό το τελευταίο αποδεικνύεται και στην περίπτωση του Μητροπολιτικού Σιδηροδρόμου στη Θεσσαλονίκη. Το ιστορικό όφελος από την αρχαιολογική έρευνα σε όλο το έργο, ιδιαίτερα στους σταθμούς ‘’Αγία Σοφία’’ και ‘’Βενιζέλου’’με την αποκάλυψη -εκτός των άλλων πολύ σημαντικών ρωμαϊκών και βυζαντινών καταλοίπων- οικιστικές μαρτυρίες της Θεσσαλονίκης του Κασσάνδρου είναι τεράστιο. Στο τέλος του 2023, εσείς, κ. Πρωθυπουργέ, θα είστε εκείνος που θα αποδώσει στην Θεσσαλονίκη, όχι μόνο τον Μητροπολιτικό Σιδηρόδρομο με πέντε σταθμούς-μουσεία, αλλά και με τον μεγαλύτερο διεθνώς αρχαιολογικό χώρο ενταγμένο σε ένα μείζον τεχνικό έργο, στην καθημερινότητα της πόλης και των επιβατών του Μετρό».
Γιώργος Καραγιάννης
Ο υφυπουργός Υποδομών, Γιώργος Καραγιάννης, τόνισε πως «ο συνολικός αριθμός επιβατών των Γραμμών 2 και 3 του Μετρό θα ξεπεράσει το ένα 1 εκατομμύριο ημερησίως. Συγκεκριμένα κάθε ημέρα 1,1 εκατομμύρια άνθρωποι θα χρησιμοποιούν το Μετρό για να διασφαλίσουν άνετη, γρήγορη και ασφαλή μετακίνηση». «Στα 3 χρόνια που είμαστε στο υπουργείο Υποδομών και Μεταφορών κάνουμε πράξη τις δεσμεύσεις μας επιβεβαιώνοντας για ακόμη μια φορά ότι είμαστε η παράταξη των πραγματικών μεταρρυθμίσεων και των μεγάλων έργων. Γιατί και αυτό το έργο ξεκίνησε από την κυβέρνηση του Αντώνη Σαμαρά και ολοκληρώθηκε από την κυβέρνηση του Κυριάκου Μητσοτάκη», υπενθύμισε ο κ. Καραγιάννης.