Αναβάθμιση της ψηφιακής εφαρμογής e-καταναλωτής
Για διασφάλιση και διαφάνεια με μηδενικό κόστος για εμπορικές συναλλαγές με click away
|> Η γενική γραμματεία Εμπορίου και Προστασίας Καταναλωτή του Υπουργείου Ανάπτυξης και Επενδύσεων, συνεχίζει την αναβάθμιση της ψηφιακής εφαρμογής e-καταναλωτής προκειμένου οι επιχειρήσεις και οι καταναλωτές, να διασφαλίσουν με διαφάνεια και μηδενικό κόστος τις εμπορικές τους συναλλαγές, κατά τη διαδικασία παράδοσης εκτός καταστήματος (click away).
Έτσι, από χθες και κατόπιν αιτήματος του Ελληνικού Συνδέσμου Ηλεκτρονικού Εμπορίου (Ε.Σ.Η.Ε./ GRECA), επεκτάθηκε η λειτουργία της υπηρεσίας ραντεβού και για ηλεκτρονικά καταστήματα με το πεδίο e-shop.
Αποτελεί στρατηγική μας επιλογή, η διασφάλιση της πρόσβασης των καταναλωτών σε προϊόντα και υπηρεσίες, μέσα από εμπορικά δίκτυα που προάγουν τη διαφάνεια και την ένταση του υγιούς ανταγωνισμού.
> Η αναλυτική διαδικασία περιγράφεται στο site: https://e-katanalotis.gov.gr/και διαδικασία διασύνδεσης μέσω του e-καταναλωτής απεικονίζεται όπως παρακάτω: