Τύπος Πειραιώς - Ενημέρωση

Η Περιφέρεια Αττικής με 49 νέες ψηφιακές υπηρεσίες

ΑΤΤΙΚΗ στις 29/12/2020

Πατούλης: “Με τον πολίτη στην πρώτη γραμμή και στόχο την καλύτερη εξυπηρέτησή του”

|> Στο πλαίσιο της στρατηγικής και  της προτεραιότητας που δίνει η διοίκηση της Περιφέρειας Αττικής στον ψηφιακό εκσυγχρονισμό των υπηρεσιών της, κατόπιν σχετικής απόφασης του περιφερειάρχη Αττικής Γιώργου Πατούλη και υπό τον συντονισμό της αντιπεριφερειάρχη Ηλεκτρονικής Διακυβέρνησης Μαρίας Κουρή, ενεργοποιούνται άλλες 49 νέες ψηφιακές υπηρεσίες της Περιφέρειας Αττικής.

Να σημειωθεί ότι ήδη παρέχονται ψηφιακά από την Περιφέρεια 171 υπηρεσίες ενώ με την ενεργοποίηση των 49 νέων υπηρεσιών, το σύνολο των παρεχόμενων ψηφιακών υπηρεσιών ανεβαίνει στις 220.

Οι 49 νέες ψηφιακές υπηρεσίες βρίσκονται στο τελικό στάδιο επεξεργασίας από τις αρμόδιες γενικές διευθύνσεις και της Αυτοτελούς Διεύθυνσης Διαδικτυακής Ενημέρωσης και Ψηφιακής Εξυπηρέτησης και θα ενεργοποιηθούν σταδιακά στον “ΟΔΗΓΟ ΤΟΥ ΠΟΛΙΤΗ” – https://pattikis.gr/,  μέχρι το τέλος Ιανουαρίου 2021.

Συγκεκριμένα,  θα ενεργοποιηθούν:

  • 23 νέες Ψηφιακές υπηρεσίες της διεύθυνσης Αθλητισμού και Πολιτισμού (σύλλογοι – σωματεία)
  • 22 νέες Ψηφιακές υπηρεσίες της διεύθυνσης Υγείας (κλινικές)
  • 3 νέες Ψηφιακές υπηρεσίες της διεύθυνσης Αγροτικής Οικονομίας, Κτηνιατρικής και Αλιείας
  • 1 νέα Ψηφιακή υπηρεσία της διεύθυνσης Αναπτυξιακού Προγραμματισμού

Σε δηλώσεις του ο κ. Πατούλης επισήμανε:

«Η Περιφέρεια αξιοποιώντας την υφιστάμενη τεχνολογική και ψηφιακή υποδομή της συνεχίζει τον εμπλουτισμό του ψηφιακού οπλοστασίου της, με στόχο να περάσει σε μία νέα ψηφιακή εποχή με τον πολίτη στην πρώτη γραμμή και στόχο την καλύτερη εξυπηρέτησή του. Με σταθερά βήματα, προχωράμε στην υλοποίηση του στόχου μας να παρέχεται η δυνατότητα στους πολίτες να υποβάλλουν και να παραλαμβάνουν ψηφιακά τις αιτήσεις και τα δικαιολογητικά που ζητούν από τις Υπηρεσίες της Περιφέρειας. Προτεραιότητα μας είναι να εναρμονιστεί άμεσα το υφιστάμενο σύστημα εξυπηρέτησης με την εθνική ψηφιακή  στρατηγική, με στόχο να επιτευχθούν σύντομα μικρές αλλά ουσιαστικές νίκες κατά της γραφειοκρατίας. Η Περιφέρεια Αττικής έχει βάλει ψηλά τον πήχη και με αποφασιστικά βήματα προχωρά το ταχύτερο δυνατό στην μετάβαση στην ψηφιακή εποχή, με στόχο την καλύτερη και ταχύτερη εξυπηρέτηση των πολιτών».

Απάντηση

Αρέσει σε %d bloggers: