High… προορισμός για famous & rich η Ελλάδα για το 2020
Κορυφαία πρακτορεία ταξιδίων και διεθνή δίκτυα διακοπών θεωρούν τη χώρα μας μία από τους τρεις καλύτερους προορισμούς στον κόσμο
tornosnews.gr |> Η Ελλάδα είναι κορυφαίος προορισμός παγκοσμίως για τους ταξιδιώτες millennial, δεύτερος κορυφαίος προορισμός στον κόσμο και τρίτος καλύτερος για γαμήλια ταξίδια, σύμφωνα με την έρευνα του μεγαλύτερου αμερικανικού δικτύου πολυτελών διακοπών, Virtuoso, Virtuoso Luxe Report, που αναδεικνύει τις κορυφαίες ταξιδιωτικές τάσεις για το 2020.
Η έρευνα ανέδειξε 6 κορυφαίες τάσεις στα ταξίδια για το 2020 καθώς και τους κορυφαίους προορισμούς ανά κατηγορία ταξιδίου. Οι εξατομικευμένες εμπειρίες διακοπών θα συνεχίσουν και την ερχόμενη χρονιά να αποτελούν την καλύτερη επένδυση των χρημάτων και του χρόνου των ταξιδιωτών.
Η έρευνα έλαβε υπ’ όψιν της τις απόψεις κορυφαίων τουριστικών γραφείων-μελών της Virtuoso και των ομάδων πωλήσεών τους σε 50 χώρες, προβλέποντας τις ανερχόμενες τάσεις της νέας χρονιάς.
Τουρισμός πολυτελείας: Οι 6 τάσεις το 2020
- Την ώρα που οι δημοφιλείς προορισμοί παρουσιάζουν ιδιαίτερη αύξηση των προτιμήσεων, οι ταξιδιώτες πολυτελείας αναζητούν απομακρυσμένους, παρθένους προορισμούς όπου μπορούν να αποφύγουν τα μεγάλα πλήθη. Η Virtuoso καταγράφει αύξηση της ζήτησης για περιοχές για θεματικό τουρισμό που περιστρέφεται γύρω από τη γαστρονομία, ή άλλους που προσφέρουν επιλογές εξερεύνησης της φύσης, όπως η Γροιλανδία και το Ομάν.
- Οι ταξιδιώτες επιδιώκουν να επισκέπτονται πολλαπλές χώρες σε ένα ταξίδι ακόμη και για σύντομης διάρκειας αποδράσεις. Τα ταξίδια που προσφέρουν συναναστροφή με τους ντόπιους παρουσιάζουν μεγάλη αύξηση των προτιμήσεων, ιδιαίτερα με πρωτοφανείς συνδυασμούς. Οι ταξιδιώτες μπορεί να επιθυμούν να συνδυάσουν διακοπές σκι με παραλία, ή διακοπές πόλης με περιπέτεια στη ζούγκλα.
- Τα ταξίδια με επίκεντρο τη γαστρονομία αποτελούν μια τάση που τείνει να αποτελέσει ένα νέο είδος τουρισμού, με απαραίτητη τη δοκιμή φαγητού και ποτού. Τα μαθήματα μαγειρικής, τα γεύματα σε ιδιωτικά σπίτια ή σε εστιατόρια βραβευμένα με αστέρι Michelin, οι επισκέψεις σε φάρμες, είναι μερικές από τις εμπειρίες που προτιμώνται. Το δείπνο έχει γίνει το επίκεντρο των διακοπών για μερικούς τουρίστες, κάνοντας κράτηση εστιατορίου ακόμη και πριν από την κράτηση για την πτήση.
- Τα ομαδικά ταξίδια από ανθρώπους με κοινά ενδιαφέροντα είναι σε άνθιση, καθώς οι ταξιδιώτες επιθυμούν να συνδέονται με ανθρώπους που έχουν κοινές αντιλήψεις. Οι γενιές Gen X, Baby Boomer και οι ταξιδιώτες τρίτης ηλικίας ταξιδεύουν με σκοπό να συδεθούν με φίλους και άλλους που έχουν κοινά ενδιαφέροντα, ή βρίσκονται στην ίδια φάση της ζωής τους. Επίσης, τα ταξίδια γυναικών παρουσιάζουν αύξηση, όπως τα ταξίδια περιπέτειας και οι αποδράσεις πολυτελείας αποκλειστικά για το γυναικείο φύλο. Ομάδες ζευγαριών ταξιδεύουν επίσης συχνά, και οι νεόνυμφοι παίρνουν μαζί τους φίλους.
- Ο σύγχρονος ταξιδιώτης αναζητά έντονες εμπειρίες που αναβαθμίζουν την συναισθηματική του νοημοσύνη. Τα ταξίδια πέρα από τη ζώνη άνεσης που συνδυάζονται με πραγματική αλληλεπίδραση με τους ντόπιους είναι ένας τύπος διακοπών που προτιμούν για αυτό το σκοπό. Αντί να ενδιαφέρονται για τις πραγματικές ατραξιόν, οι πελάτες του Virtuoso επιλέγουν να επιδίδονται σε γευσιγνωσία κρασιού, ξενάγηση με μηχανές ή αγορές με προσωπικό σύμβουλο. Επίσης τείνουν να επιλέγουν καταλύματα που αντιπροσωπεύουν τον προορισμό και τον χαρακτήρα του.
- Στη φιλοσοφία ότι το ταξίδι είναι η μισή διασκέδαση των διακοπών, οι ταξιδιώτες πολυτελείας χρησιμοποιούν αποκλειστικές υπηρεσίες ώστε να αποφεύγουν, για παράδειγμα, τις ουρές στα αεροδρόμια. Η Ιδιωτική Σουίτα του Διεθνούς Αεροδρομίου του Λος Άντζελες προσφέρει στα μέλη έναν τερματικό σταθμό όπου μπορούν να μεταφέρονται με αυτοκίνητο από και προς το αεροσκάφος και να έχουν δικό τους χώρο χαλάρωσης μεταξύ πτήσεων.
Οι κορυφαίοι προορισμοί
όπως αναδεικνύονται από την έρευνα