Τύπος Πειραιώς - Ενημέρωση

Οι λεωφορειολωρίδες, οι “ξύπνιοι” και τα “γαϊδούρια”!

ΑΤΤΙΚΗ στις 07/11/2019

Κάποια στιγμή χρειάζεται μία μελέτη συγκοινωνιολόγων για το κυκλοφοριακό της Αττικής

Τ/Π |> Η είδηση: Τις επόμενες ημέρες συνεργεία του Οργανισμού θα προχωρήσουν στην ειδική διαγράμμιση των λεωφορειολωρίδων, μήκους περίπου 50 χιλιομέτρων, ώστε να αποφεύγεται από τους οδηγούς η χρήση τους και θα είναι η επανενεργοποίηση των καμερών.

Αφορμή για να ξεσηκωθούν… ευαισθητοποιημένοι περί τα προσωπικά δεδομένα πολίτες, δίνει η απόφαση για να επανεργοποιηθούν από τον ΟΑΣΑ οι κάμερες στις λεωφορειολωρίδες, για τους “έξυπνους” οδηγούς, οι οποίοι όχι μόνον παρεμποδίζουν την κυκλοφορία των μαζικών μέσων μεταφοράς, αλλά προκαλούν και ατυχήματα.

Η σχετική ανακοίνωση του ΟΑΣΑ αναφέρεται σε λεωφορειολωρίδες μήκους 50 χιλιομέτρων, αλλά δεν διευκρινίζεται εάν είναι το σύνολο της έκτασης των λεωφορειολωρίδων. Εάν κρίνουμε πάντως από τα 50 χλμ, θα πρόκειται για το σύνολο. Γι’ αυτό ας ελεγχθούν καλά οι διαδρομές, διότι π.χ. δρόμοι όπου περνούν λεωφορεία και είναι σαν την οδό Χαριλάου Τρικούπη, όπου υπάρχει και διαγράμμιση με “καρφιά”, μάλλον δεν μπορεί να τηρηθεί το μέτρο. Εκτός και αν απαγορευτεί η διέλευση.

Επίσης και λεωφορειόδρομοι σαν την Ιπποκράτους, που έχει αριστερά-δεξιά παρκαρισμένα τα αυτοκίνητα, όπου θα γίνεται πογκρόμ για όσους τολμούν να παρκάρουν!

Επειδή ο Έλληνας όσο “μουδιασμένος” και αν είναι, για όσα αφορούν το κυκλοφοριακό αισθάνεται πολίτης με δικαιώματα και καμμιά φορά αντιδρά. Γι’ αυτό τον λόγο το κράτος θα πρέπει να δείξει ενδιαφέρον και να αντιμετωπίσει υπεύθυνα το κυκλοφοριακό πρόβλημα!

Δηλαδή, το κάθε μέτρο να λαμβάνεται μετά από μελέτες σχετικών επιστημόνων. Με “μπαλώματα” όπως είναι οι… δρόμοι μας δεν πρόκειται να εκσυγχρονιστούμε.

Ας δοθούν πρώτα λύσεις για τη στάθμευση των αυτοκινήτων και μετά ας αρχίσουν οι περιορισμοί. Βέβαια η στάθμευση ή η κυκλοφορία σε λεωφορειολωρίδα, δεν παρουσιάζει όμορφη εικόνα. Παραπάνω αναφέρθηκαν ως “έξυπνοι” οι οδηγοί που πατάνε τις λεωφορειολωρίδες. Μπορεί να είναι “έξυπνοι”, αλλά δεν είναι όλοι “γαϊδούρια”, διότι καμμιά φορά “υποχρεώνεται” ένας οδηγός να “πατήσει” την λεωφορειολωρίδα, όπως π.χ. στην Χαρ. Τρικούπη ή την Ιπποκράτους.

Αντίθετα, σε δρόμους όπως π.χ. η λεωφόρος Ηρώων Πολυτεχνείου του Πειραιά, όπου για πολλούς “ξύπνιους” έχει γίνει… σπορ η διέλευση (και το πάρκινγκ!) στην λεωφορειολωρίδα, πρέπει να λειτουργήσουν άμεσα οι κάμερες! Επειδή γίνονται και ατυχήματα, ας μην συμβούν δυστυχήματα…

Σε ό,τι αφορά το μέτρο απαγόρευσης των λεωφορειολωρίδων, είναι γεγονός πως είχε ατονήσει τα τελευταία χρόνια και μακάρι να μην αληθεύει ο ψίθυρος ότι δεν είχε ο ΟΑΣΑ 1.500 ευρώ για να πάρει θερμογραφικό χαρτί!

Τέλος, σύμφωνα με τον ΟΑΣΑ, στην Αθήνα υπάρχουν 14 κάμερες διαθέσιμες για τις λεωφορειολωρίδων, οι οποίες τοποθετούνται σε 40 διαφορετικά σημεία, ανά διαστήματα. Όσο για τον Πειραιά και… 114 να μπούνε, το μέτρο μάλλον δύσκολα θα αποδώσει…

Απάντηση

Αρέσει σε %d bloggers: