Τύπος Πειραιώς - Ενημέρωση

“Η παγκόσμια επίδραση της ναυτιλίας” και η Ελλάδα της κρίσης

ΝΑΥΤΙΛΙΑ στις 15/03/2018

Σημαντικές παρουσίες με ενδιαφέρουσες καταθέσεις στο Theseanation Conference

|> Με την ομιλία του πρόεδρου της Ένωσης Ελλήνων Εφοπλιστών Θεόδωρου Βενιάμη, άρχισε χθες τις εργασίες του στο ίδρυμα Ευγενίδου, το 1ο Theseanation Conference με τίτλο “Η Παγκόσμια Επίδραση της Ναυτιλίας”. Ένα συνέδριο που ήταν ενδιαφέρον και άφησε άριστες εντυπώσεις, όχι μόνον για τις παρουσίες, αλλά και για τα όσα ειπώθηκαν.

Ο κ. Βενιάμης στην ομιλία του μεταξύ άλλων αναφέρθηκε στο σπουδαίο γεωστρατηγικό  ρόλο της ελληνικής ναυτιλίας αλλά και στη σημασία του ελεύθερου εμπορίου. Τάχθηκε κατά των μέτρων προστατευτισμού και σημείωσε ότι η ελληνική και διεθνής ναυτιλία παρακολουθεί με ανησυχία τα μέτρα για τους δασμούς που ανακοίνωσε η κυβέρνηση των ΗΠΑ.

Επιπλέον ο πρόεδρος της ΕΕΕ τάχθηκε κατά των περιφερειακών πολιτικών και ζήτησε από την ΕΕ να διδαχθεί από το πώς στηρίζουν την ναυτιλία οι ελληνικές κυβερνήσεις. Αν η Ευρώπη θέλει μια ισχυρή ευρωπαϊκή ναυτιλία ας διδαχθεί από τις ελληνικές κυβερνήσεις τόνισε χαρακτηριστικά και πρόσθεσε ότι η ναυτιλιακή πολιτική πρέπει να λαμβάνει υπ΄όψιν της τι πράττουν οι βασικοί ανταγωνιστές..

Τέλος υπογράμμισε με νόημα ότι οι Έλληνες εφοπλιστές λόγω του μεγέθους τους και του πρωταγωνιστικού τους ρόλου παγκοσμίως, έχουν λόγο στη διαμόρφωση των θέσεων της διεθνούς ναυτιλίας και έχουν το δικαίωμα να ασκούν και κριτική σε θέσει που αντιβαίνουν στα καλώς εννοούμενα ναυτιλιακά συμφέροντα.

Πριν τον κ. Βενιάμη χαιρετισμό στο συνέδριο απηύθυνε ο πρόεδρος του ιδρύματος Ευγενίδου Λεωνίδας Δημητριάδης – Ευγενίδης ενώ μετά τον πρόεδρο της ΕΕΕ μίλησε ο υπουργός Ναυτιλίας Παναγιώτης Κουρουμπλής και ο αντιπρόεδρος της ΝΔ Κωστής Χατζηδάκης.

Το συνέδριο συνεχίστηκε με παρεμβάσεις των πρέσβεων του Ηνωμένου Βασιλείου (Kate Smith), των ΗΠΑ (Jeffrey R. Pyatt), της Ιαπωνίας (Yasuhiro Shimizu), της Ν. Κορέας (Ahn Youngjip) και της Νορβηγίας (Jorn Gjelstad), όπως επίσης παραγόντων και εκπροσώπων φορέων.

Το σλάιντ απαιτεί την χρήση JavaScript.

Π. Κουρουμπλής

Στον κρίσιμο ρόλο που έχει η Ναυτιλία για την Ελλάδα, από την αρχαιότητα έως σήμερα αναφέρθηκε ο υπουργός Ναυτιλίας και Νησιωτικής Πολιτικής Παναγιώτης Κουρουμπλής.

Ο κ. Κουρουμπλής τόνισε τα ιδιαίτερα χαρακτηριστικά του ελληνικού εφοπλιστικού μοντέλου και της ελληνικής ναυτοσύνης, που κράτησαν στην πρώτη θέση του κόσμου την Ναυτιλία της χώρας εν μέσω κρίσης. Σημείωσε τη στήριξη που προσφέρει η Πολιτεία στην ελληνική ναυτιλία και κυρίως την αποφασιστικότητα με την οποία η σημερινή κυβέρνηση στήριξε τον κλάδο απέναντι στην Επίτροπο Ανταγωνισμού. Όπως είπε η κυβέρνηση τόνισε στην Ε.Ε. ότι η Ευρωπαϊκή Ναυτιλιακή Πολιτική πρέπει να διαμορφωθεί έτσι ώστε να στηριχτεί και να γίνει ανταγωνιστική η ναυτιλία της Ευρώπης απέναντι στις ανερχόμενες ναυτιλιακές δυνάμεις της Ανατολής. «Τέτοια είναι η στρατηγική της ελληνική ναυτιλιακής πολιτικής», σημείωσε ο υπουργός Ναυτιλίας.

Όπως είπε ο κ. Κουρουμπλής, πάγια στρατηγική του Υπουργείου Ναυτιλίας είναι η Ελλάδα, ως παγκόσμια ναυτιλιακή δύναμη, να έχει σταθερά ενεργή και δυναμική παρουσία σε όλα τα διεθνή φόρα και ξεχωρίζει στο πλαίσιο του ΙΜΟ, υποστηρίζοντας θερμά τις πολιτικές του. Στο ίδιο πλαίσιο, και σε εθνικό επίπεδο, το Υπουργείο έχει υποβάλλει προς διαβούλευση με όλα τα κόμματα και τους φορείς, στην Αρμόδια Επιτροπή της Βουλής ένα αφήγημα με 14 στόχους, φιλοδοξώντας να αποκτήσει η χώρα ενιαία Εθνική Πολιτική Ναυτιλίας. Αναφερόμενος στα μέτρα στήριξης της ναυτιλίας, ο κ. Κουρουμπλής είπε ότι θεσπίστηκε η δυνατότητα απόκτησης πλοίων με leasing, για να διευκολύνεται η υπαγωγή τους στην Ελληνική Σημαία και λύθηκαν χρόνια γραφειοκρατικά προβλήματα που ταλάνιζαν τον κλάδο της Ναυτιλίας. Ο κ. Κουρουμπλής σημείωσε την κατά 17% αύξηση του ναυτιλιακού συναλλάγματος για το 2017 και εξέφρασε τη βεβαιότητα ότι ο ελληνικός εφοπλισμός, αντιλαμβανόμενος τις προσπάθειες που κάνει η χώρα για να βγει από την κρίση και αναγνωρίζοντας την προσπάθεια της κυβέρνησης να στηρίξει τον κλάδο, θα ανταποκριθεί στις προσπάθειες αυτές, στηρίζοντας, μεταξύ άλλων και την ελληνική σημαία.

Στις εν λόγω προσπάθειες συμπεριέλαβε την εκστρατεία του Υπουργείου προς τις χώρες που έχουν μεγάλη ναυπηγική βιομηχανία, με στόχο να χρησιμοποιούνται εξαρτήματα ελληνικής κατασκευής ή εξαρτήματα που κατασκευάζονται σε συμπαραγωγή με άλλες χώρες. Σημείωσε όμως ότι χρειάζεται και η συγκατάθεση του εφοπλισμού σχετικά, αφού οι Έλληνες εφοπλιστές χτίζουν αυτή την εποχή πάνω από 600 πλοία στο εξωτερικό.

Ο κ. Κουρουμπλής, είπε ότι η κυβέρνηση σήμανε συναγερμό για να αναβαθμίσει και να εκσυγχρονίσει τη ναυτική εκπαίδευση την οποία βρήκε εγκαταλειμμένη. Προσέλαβε 290 ωρομίσθιους καθηγητές και δρομολόγησε τη σύσταση 100 νέων θέσεων μονίμων καθηγητών για τη ναυτική εκπαίδευση. Ενέταξε στα περιφερειακά προγράμματα περισσότερα από 10 εκατομμύρια ευρώ για τον εξοπλισμό των ΑΕΝ και αποκατέστησε τη σίτιση των σπουδαστών στις ΑΕΝ. «Για πρώτη φορά συνδέθηκαν με μνημόνια συνεργασίας οι ΑΕΝ με ΑΕΙ και ΤΕΙ. Ζητήθηκε να λειτουργήσει παράρτημα του Ναυτικού Πανεπιστημίου του ΙΜΟ στην Ελλάδα. Εγκαταστάθηκε στις ΑΕΝ σύγχρονο σύστημα «εξ αποστάσεως εκπαίδευσης». Ταυτοχρόνως σε συνεργασία με την ΕΕΕ και το ΝΕΕ αναβαθμίζονται οι κτιριακές εγκαταστάσεις σε πολλές ΑΕΝ, ενώ θεσπίστηκε η δυνατότητα η ΕΕΕ και το ΝΕΕ να αναλάβουν τη χρηματοδότηση ΚΕΣΕΝ σε Αθήνα και Θεσσαλονίκη», είπε.

Ο υπουργός Ναυτιλίας και Νησιωτικής Πολιτικής τόνισε την εξαιρετική συνεργασία του Υπουργείου με το Ίδρυμα Ευγενίδου για την αναμόρφωση των προγραμμάτων σπουδών στη ναυτική εκπαίδευση. Ιδιαίτερα ο κ. Κουρουμπλής αναφέρθηκε στον διάλογο που άνοιξε, ύστερα από πρόταση της ΕΕΕ με το Υπουργείου Παιδείας για την αναβάθμιση των σπουδών στα Ναυτικά Επαγγελματικά Λύκεια, ώστε να καταστεί δυνατή και η περαιτέρω επαγγελματική εξέλιξη των αποφοίτων τους. Τόνισε ότι το Υπουργείο προσεγγίζει με θετική διάθεση το ζήτημα, ωστόσο χρειάζεται προσοχή, όπως είπε, ώστε το αποτέλεσμα των αποφάσεων που θα ληφθούν να ανταποκρίνεται στις απαιτήσεις αλλά και στις ανάγκες της σύγχρονης ναυτιλίας. Σημείωσε ότι τα στελέχη που προέρχονται από αυτό το επίπεδο σπουδών πρέπει να μην υστερούν σε προσόντα και κατάρτιση.

«Αναβαθμίζεται και εκσυγχρονίζεται η ελληνική λιμενική βιομηχανία με το νόμο 4504. Ο Πειραιάς γνωρίζει αλματώδη λιμενική ανάπτυξη. Είναι 38ο λιμάνι του κόσμο και η φιλοδοξία είναι σε δύο χρόνια να έχει ανέβει στην 20ή θέση. Το μεγάλο λιμάνι της χώρας γίνεται όλο και πιο ελκυστικό με αποτέλεσμα να εγκαθίστανται συνεχώς νέες επιχειρήσεις. Τα τελευταία τρία χρόνια άλλαξε ο χάρτης της Ακτοπλοΐας, με νέες συνδέσεις, όπως ομολογούν οι θεσμικοί παράγοντες στο Αιγαίο, ενώ δρομολογείται πλέον το μεταφορικό ισοδύναμο», δήλωσε μεταξύ άλλων ο κ. Κουρουμπλής και συνέχισε: «Αφυπνίζεται η ναυπηγοεπισκευαστική ζώνη. Επισκευάστηκαν και λειτουργούν οι μόνιμες δεξαμενές του ΟΛΠ και ήρθε η μεγάλη πλωτή δεξαμενή των 80.000 τόνων, η λειτουργία της οποίας αναμένεται τους επόμενους μήνες. Προχωρεί θετικά ως τώρα η δικαστική οδός για την αποδέσμευση του Σκαραμαγκά και ξεκινά η επένδυση στο Νεώριο. Παράλληλα προωθείται η αδειοδότηση και αξιοποίηση των μικρών ταρσανάδων σε όλη τη χώρα».

Οι πρεσβευτές

Αξίζει να σημειωθεί ότι στις εντατικές προσπάθειες του υπουργείου Ναυτιλίας, ειδικά σε ότι αφορά την ναυτική εκπαίδευση, τόνισε στο συνέδριο και ο πρέσβης των ΗΠΑ στην Αθήνα Geoffrey Ross Pyatt, εν όψει της αναχώρησης του κ. Κουρουμπλή για την Αμερική. Ο κ. Pyatt τόνισε τη συνεργασία του αμερικανικού εκπαιδευτικού συστήματος με τις Ακαδημίες Εμπορικού Ναυτικού και χαρακτήρισε την Ελλάδα πυλώνα σταθερότητας στην περιοχή.

Επίσης, ο Αμερικανός πρεσβευτής κ. Pyatt αναφέρθηκε στην ενότητα «Ναυτιλία πηγή πλούτου και πολιτισμού-γέφυρα συνεργασίας» όπως εξ άλλου τοποθετήθηκαν επίσης οι άλλοι πρέσβεις.

O Αμερικανός πρέσβης αναφέρθηκε ακόμη στην επικείμενη επισκευαστική βάση ελικοπτέρων που πρόκειται να φιλοξενηθεί στο λιμάνι της Αλεξανδρούπολης όπως ακόμη και στη συνεργασία του αμερικανικού εκπαιδευτικού συστήματος με τις Ακαδημίες Εμπορικού Ναυτικού και χαρακτήρισε την Ελλάδα πυλώνα σταθερότητας στην περιοχή.Επίσης υπογράμμισε το πολύ επιτυχημένο ταξίδι του πρωθυπουργού Αλέξη Τσίπρα στις ΗΠΑ, αλλά και τη στενή συνεργασία της ελληνικής ναυτιλίας με τη χώρα του.Ο Νορβηγός πρέσβης Jorn Gjelstad αναφέρθηκε στις στενές σχέσεις των δύο χωρών ενώ εστίασε ιδιαίτερα στο ρόλο της τεχνολογίας στη ναυτιλία, ένα τομέα που οι Νορβηγοί έχουν πραγματοποιήσει σημαντικά βήματα.Η πρέσβης του Ηνωμένου Βασιλείου Kate Smith τόνισε ότι η ναυτιλία δεν επηρεάζεται από το Brexit, εξήρε την δυναμική της ελληνικής ναυτιλίας αλλά και τους ισχυρούς δεσμούς του ελληνικού εφοπλισμού με το City του Λονδίνου.

Ο Ιάπωνας πρέσβης Yasuhiro Shimizu υπογράμμισε τις τεχνολογικές δυνατότητες των γιαπωνέζικων ναυπηγείων δυνατότητες που τα καθιστούν ιδιαίτερα ανταγωνιστικά.

Ο Κορεάτης πρέσβης κ. Youngjip τόνισε ότι η οικονομία της χώρας του στηρίζεται στη ναυπηγική βιομηχανία η οποία έχει πολύ στενούς δεσμούς με τον ελληνικό εφοπλισμό.

Τους πρέσβεις καλωσόρισε στο συνέδριο ο πρόεδρος του ιδρύματος Ευγενίδου Λεωνίδας Δημητριάδης – Ευγενίδης, ο οποίος συντόνισε παράλληλα τη συγκεκριμένη ενότητα.

Κ. Χατζηδάκης

Την ανάγκη να επιστρέψει η εμπιστοσύνη στην ελληνική οικονομία και η Ελλάδα να κάνει μία στροφή στην κανονικότητα και στη σοβαρότητα, αφήνοντας στην άκρη τον λαϊκισμό και τη δημαγωγία, επεσήμανε ο αντιπρόεδρος της ΝΔ, Κωστής Χατζηδάκης, μιλώντας στο συνέδριο.

Ο κ. Χατζηδάκης είπε ότι θα πρέπει να ληφθούν πρωτοβουλίες για να μπορέσει να γίνει πιο ελκυστική η ελληνική σημαία, προκειμένου ο ναυτιλιακός κλάδος να αποτελέσει ακόμα περισσότερο έναν πυλώνα στον οποίο να μπορεί να στηριχθεί η επανεκκίνηση της ελληνικής οικονομίας.

Αναφέρθηκε σε συγκεκριμένες προτάσεις από πλευράς ΝΔ που είναι ταυτόχρονα φιλικές προς την επιχειρηματικότητα και καλύπτουν τη ναυτιλία, όπως:

  • Εγκαθίδρυση ενός σταθερού ευνοϊκού φορολογικού πλαισίου που να περιλαμβάνει κίνητρα για επενδύσεις.
  • Μείωση φόρου στις επιχειρήσεις από το 29% στο 20% με αντίστοιχη μείωση δημοσίων δαπανών.
  • Μείωση της ασφαλιστικής και φορολογικής επιβάρυνσης των ναυτικών.
  • Μείωση του φόρου των μερισμάτων στο 5%.
  • Μείωση του φορολογικού συντελεστή κατά επιπλέον 2%, όταν επιχειρήσεις απασχολούν τουλάχιστον 50 εργαζόμενους.

Αναφερόμενος στη μεγάλη επένδυση στο λιμάνι του Πειραιά από την Cosco, είπε ότι θα «θέλαμε μία τέτοια φιλοσοφία να κυριαρχήσει σε όλες τις λιμενικές υποδομές της χώρας η οποία», όπως πρόσθεσε «δεν θα πρέπει να αντιμετωπίζεται ως πικρό χάπι αλλά ως αναγκαία μεταρρύθμιση που θα στείλει το μήνυμα ότι η Ελλάδα αλλάζει και θέλει τις ιδιωτικές επενδύσεις».

Για τη ναυτική εκπαίδευση, είπε ότι το σύστημα θα πρέπει να αναδιοργανωθεί με αναβάθμιση των δημόσιων σχολών αλλά και να επιτραπεί η ύπαρξη και ιδιωτικών. «Υπάρχει κάποιος λόγους που στερούμε το δικαίωμα της επιλογής στα παιδιά ειδικά στον τομέα αυτό;» διερωτήθηκε ο αντιπρόεδρος της ΝΔ.

Αναφερόμενος στην ενθάρρυνση των νέων για το ναυτικό επάγγελμα είπε ότι είναι ένα επάγγελμα που προσφέρει προοπτικές για ανέλιξη και πολύ καλές οικονομικές απολαβές και τόνισε: «Μην κρυβόμαστε πίσω από το δάχτυλό μας, ενώ υπάρχει πολύ μεγάλη ανεργία στην πατρίδα μας οι Έλληνες νέοι φεύγουν κατά δεκάδες στο εξωτερικό για να βρουν δουλειά, ενώ την ίδια ώρα η ελληνόκτητη ναυτιλία συνολικά στελεχώνεται σε σημαντικό βαθμό από μη Έλληνες».

«Μπορούμε αυτό να το θεωρούμε δεδομένο, μπορούμε να συμβιβαστούμε με την ιδέα “δεν έχω να προτείνω μία μαγική λύση” αλλά σίγουρα είναι μία κατάσταση που είμαι βέβαιος ότι δεν ικανοποιεί κανέναν, ούτε του εφοπλιστές, ούτε τους ναυτικούς. Και θα πρέπει να καθίσουμε πέραν από τις ιδεοληψίες στηριζόμενοι στην κοινή λογική και στις καλές ευρωπαϊκές πρακτικές να διαμορφώσουμε ένα πιο ευέλικτο και πιο ελκυστικό πλαίσιο προκειμένου τα νέα παιδιά να πηγαίνουν και να δουλεύουν στα ελληνόκτητα πλοία αντί να αναζητούν την τύχη τους στα τέσσερα σημεία του ορίζοντα» κατέληξε ο κ.Χατζηδάκης

Β. Κορκίδης 
«Χαίρομαι ιδιαίτερα, γιατί σήμερα μου δίνεται η ευκαιρία σε αυτό το σημαντικό διεθνές Συνέδριο, να παρουσιάσω το πρώτο ελληνικό ναυτιλιακό Cluster, το “Maritime Hellas”, μία κοινή πρωτοβουλία της Ένωσης Ελλήνων Εφοπλιστών, του Ναυτικού Επιμελητηρίου Ελλάδος και του Εμπορικού και Βιομηχανικού Επιμελητηρίου Πειραιώς, που ξεκίνησε το ταξίδι του, μόλις, στις αρχές του 2017 με ένα μικρό ελληνόκτητο πλοίο φορτωμένο με τεχνογνωσία και εμπειρία. Νοιώθουμε ότι ακόμα είμαστε ένα μικρό Μεσογειακό “feeder vessel” και ευελπιστούμε σε μία τριετία να γίνουμε ένα “mega container sea carrier” 20.000+ TEUs όπως αυτό που έπιασε πρόσφατα στο λιμάνι του Πειραιά.
Το “Maritime Hellas”, αποτελεί την ομαδοποίηση διαφορετικών τύπων επιχειρήσεων και οργανισμών, που εμπλέκονται και δραστηριοποιούνται άμεσα ή έμμεσα στον τομέα της Ναυτιλίας. Επιχειρήσεις, ανώτατα εκπαιδευτικά ιδρύματα, επιστημονικοί φορείς, επιμελητήρια, εξειδικευμένα δικηγορικά γραφεία και χρηματοπιστωτικά ιδρύματα σχετικά με τη Ναυτιλιακή Βιομηχανία και την ευρύτερη Διαχείριση Φορτίων αποτελούν την δέσμη των μελών μας. Αυτά είναι τα διάφορα containers που είναι φορτωμένα στο πλοίο του cluster μας. Ο Πειραιάς, λόγω της πλεονεκτικής γεωστρατηγικής θέσης του και της έντονης επιχειρηματικής δραστηριότητας φιλοξενεί αυτό το σύνολο των μελών. Άλλωστε, η επιλογή του Πειραιά δεν είναι καθόλου τυχαία, αφού αποτελεί επιτυχημένο σημείο συνάντησης για δύο παγκόσμιους παίκτες, την Cosco, ενός από τους μεγαλύτερους, δια θαλάσσης, μεταφορείς εμπορευμάτων και την ελληνική Ναυτιλία, με τους Έλληνες πλοιοκτήτες να είναι η πρώτη δύναμη του παγκόσμιου εμπορικού στόλου. Κατ΄ επέκταση, το Cluster δίνει βήμα στην εθνική επιχειρηματικότητα και ενοποιεί τις δυνάμεις τομέων και κλάδων, οι οποίοι σήμερα – σχεδόν – ασυντόνιστα βρίσκονται συνήθως παρατηρητές των εξελίξεων. Ένα βήμα, δηλαδή, εξωστρέφειας με οργανωμένη δομή, όραμα και στρατηγική, καλύπτοντας κενά, αλλά και ελλιπείς πρακτικές του παρελθόντος.
Σας διαβεβαιώνω ότι, τo “Maritime Hellas” δεν είναι απλά ένα directory εταιρειών, που δραστηριοποιούνται στα ελληνικά λιμάνια, αλλά ένας δυναμικός οργανισμός, που προάγει την επιχειρηματικότητα, προσφέρει έργο και εξωστρέφεια. Στην ουσία, αποτελεί ένα brand ποιότητας υπηρεσιών και εμπορευμάτων, ενώ εξελίσσεται σε έναν αυτοδύναμο οργανισμό, που διοικείται από Επιτροπή, οριζόμενη από τους τρεις βασικούς stakeholders. Η Διοικούσα Επιτροπή, δημιουργώντας ένα “Master Plan” στρατηγικής και δραστηριοτήτων και, ορίζοντας “Working Groups” για την εφαρμογή και προώθηση λύσεων, συμμετέχει ενεργά στα επιχειρηματικά δρώμενα του Πειραιά.
Η οργανωτική δομή του Cluster, “Maritime Hellas”   είναι η “Steering Committee” και τα Working Groups “Research”,  “Innovation”, “Digitalization”,  “Strategy”, “Education”, “Legal” και  “Marketing”.
Περιλαμβάνει επτά κύριες κατηγορίες και περισσότερες από 100 υποκατηγορίες. Στις κύριες, περιλαμβάνονται:
1. Εταιρείες διαχείρισης και ναύλωσης πλοίων
2. H ναυτική τεχνολογία, έρευνα και εκπαίδευση
3. Oι κατασκευές, επισκευές και ο εξοπλισμός των πλοίων
4. Ο θαλάσσιος Τουρισμός
5. Η θαλάσσια παράδοση και τα θαλάσσια σπορ
6. Οι διοικητικές υπηρεσίες και οι υπηρεσίες προς τη Ναυτιλία και τέλος,
7. Η Εφοδιαστική Αλυσίδα
Οι 12 άμεσοι στόχοι, αλλά και τα σημαντικά οφέλη, που προκύπτουν  από τη συμμετοχή στο “Maritime Hellas” είναι:
1.  Να προωθήσει την επιχειρηματικότητα στον τομέα της ελληνικής ναυτιλίας
2.  Να συγκεντρώσει τα μέλη της ευρύτερης ναυτιλιακής κοινότητας
3.  Να μεταφέρει τεχνογνωσία
4.  Να δημιουργήσει δίκτυα συνεργασίας εντός και εκτός Ελλάδας
5.  Να προσφέρει άμεσες και έγκυρες πληροφορίες
6.  Να διευκολύνει τη πρόσβαση στις νέες τεχνολογίες
7.  Να δημιουργήσει πρόσβαση σε εξειδικευμένα προϊόντα ή υπηρεσίες
8.  Να ενθαρρυνθεί την ανάπτυξη της καινοτομίας και της εξωστρέφειας.
9.  Να κατοχυρωθεί το σήμα παγκοσμίως.
10. Να αυξηθεί η αναγνωσιμότητα και να βελτιωθεί το εταιρικό προφίλ
11. Να παρέχει επικοινωνία με τις ναυτιλιακές εταιρείες
12. Να κατευθύνει τη διαφήμιση των μελών, μέσω της κεντρικής εκστρατείας και της συνεχούς προώθησης της ηλεκτρονικής του πλατφόρμας (www.maritimehellas.org) στην παγκόσμια ναυτιλία.
Επιπλέον, μέσα σε αυτό τον πρώτο χρόνο οργάνωσης της δράσης μας, συνεισφέραμε στην πραγματοποίηση του Πανεπιστημίου Δυτικής Αττικής με τη δημιουργία “tailor made courses” για τη ναυτιλία και τους νέους μας. Επίσης λειτουργήσαμε ως γέφυρα μεταξύ πόλης και λιμανιού αφού συμμετέχουμε στη προσπάθεια ζεύξης δύο μεγάλων επενδυτικών προγραμμάτων στο μεγαλύτερο λιμάνι της Χώρας, του ΣΑΛ μέσω του “master plan” του λιμανιού του Πειραιά και την χωροταξική επένδυση της ΟΧΕ Πειραιά.
Ολοκληρώνοντας, ελπίζω ότι, θα μπορέσουμε να πετύχουμε τους περισσότερους στόχους μας, μέσα σε λίγους μήνες, και στην Έκθεση των «Ποσειδωνίων» τον Ιούνιο του 2018 να έχουμε ξεπεράσει τα 500 μέλη ενω θα ανακοινώσουμε νέες υπηρεσίες από ελληνικές εταιρείες στη διεθνή ναυτιλία. Η προστιθέμενη αξία για μια ελληνική εταιρεία που συμμετέχει στη ναυτιλιακή συστάδα είναι το “εμπορικό σήμα” της ίδιας της ελληνικής Ναυτιλίας, της πρώτης και μεγαλύτερης ναυτιλιακής δύναμης στον κόσμο.
Όντας έχοντας σπουδάσει Ναυπηγική και δουλεύοντας ως εφοδιαστής πλοίων με ηλεκτρολογικό και ηλεκτρονικό εξοπλισμό, που ζει αξιοπρεπώς από τον πλούτο της θάλασσας, σας παρακαλώ να θυμάστε στο μέλλον δύο σημαντικές λέξεις: “Maritime Hellas”».

Απάντηση

Αρέσει σε %d bloggers: