Τύπος Πειραιώς - Ενημέρωση

Ζωζώ Λιδωρίκη: Το πολιτιστικό προϊόν, μοχλός ανάπτυξης/πόλος επένδυσης

ΠΟΛΙΤΙΣΜΟΣ στις 03/09/2016

ΣΥΝΕΝΤΕΥΞΗ

Πηγή:capital.gr|>Το πολιτιστικό προϊόν πρέπει να είναι εξαγώγιμο, ανταγωνιστικό με στόχο την εξωστρέφεια και την ανάπτυξη, δεν βάδισε ποτέ με όρους οικονομίας και επιχειρηματικής δραστηριότητας ώστε να γίνει πόλος επένδυσης για Έλληνες και ξένους“.

Αυτό αναφέρει η  Ζωζώ Λιδωρίκη, πρόεδρος του Οργανισμού για τις Διεθνείς Σχέσεις Πολιτισμού, σε μία συνέντευξη-ποταμό, που αποτελεί χρήσιμο “εργαλείο” για κάθε άνθρωπο του παράγει πολιτιστικό προϊόν ή που προσπαθεί για την πολιτισμική ανάπτυξη.

Η Ζωζώ Λιδωρίκη, τονίζει ιδιαίτερα ότι μέχρι σήμερα σοβαρή στρατηγική έχουν εφαρμόσει ορισμένοι ιδιωτικοί φορείς στοχεύοντας τους σκοπούς τους ανεξάρτητα από την δημόσια πολιτική…

Απάντηση

Αρέσει σε %d bloggers: