Σπυράκης: Σύντομα ο Πειραιάς θα έχει πολύ περισσότερη ρύπανση…
Ανακοίνωση-καταγγελία από τον Σύνδεσμο για την Προστασία του Περιβάλλοντος Πειραιά εν όψει της Παγκόσμιας Ημέρας Περιβάλλοντος
|> Παγκόσμια Ημέρα για το Περιβάλλον αύριο και από τον “Σύνδεσμο για την Προστασία του Περιβάλλοντος Πειραιά” εκδόθηκε σχετική ανακοίνωση που υπογράφεται από τον επικεφαλής του συνδέσμου και πρώην αντιδήμαρχο Γιάννη Σπυράκη.
Η ανακοίνωση, επί λέξει, αναφέρει:
«Όπως συνηθίζεται κάθε χρόνο την 5η Ιουνίου, τιμάται η Ημέρα Προστασίας Περιβάλλοντος. Στον εορτασμό αυτό μπορούν να μετάσχουν όλοι, ακόμα και πόλεις στις οποίες η λέξη περιβάλλον είναι σχεδόν άγνωστη.
Κανείς δεν μας εμποδίζει να «εορτάσουμε» την ημέρα αυτή και στον Πειραιά. Την πόλη που ασφυκτιά κυκλοφοριακά την πόλη της οποίας το περιβάλλον πλήττεται καθημερινά χωρίς κανείς σχεδόν να συγκινείται.
Ανήκουμε σε εκείνους που προέβλεψαν την καταστροφή που επεφύλασσε για την πόλη μας η έλευση από το κέντρο της του ΤΡΑΜ-ΤΡΑΙΝΟΥ.
Προσφύγαμε στη δικαιοσύνη αλλά δεν πετύχαμε παρά μόνο μια σοβαρή καθυστέρηση. Επεκράτησαν τα συμφέροντα.
Τί έχουν να πουν τώρα οι αυτοαποκαλούμενοι «παραγωγικές τάξεις» της πόλης: Πόσα εσώρουχα, πουκάμισα, μαχαιροπήρουνα και κατσαρόλες περισσότερα πουλούν τώρα την ημέρα; Πού είναι οι χιλιάδες πελάτες από τα Νότια Προάστια που περίμεναν για να έλθουν οι οποίοι θα άφηναν την Γλυφάδα και το Παλαιό Φάληρο να ψωνίσουν στον Πειραιά;
Ευτυχώς που μερικοί από αυτούς βολεύονται με τον Ανατολικό Κυριακάτικο παζάρι. Το ΤΡΑΜ-ΤΡΕΝΟ έκοψε στα δύο τον Πειραιά για να κόβει βόλτες με 3-4 επιβάτες ανά δρομολόγιο. ΘΡΙΑΜΒΟΣ!!
Τί λένε οι ΕπιμελητηριοΕμπορικές «παραγωγικές τάξεις» που ξέρουν να διαμαρτύρονται μόνο για την τσεπούλα τους τώρα που η COSCO θέλει να ολοκληρώσει την καταστροφή της Πειραϊκής την οποία θέλει να μετατρέψει σε απέραντο αυτοκινητοδρόμιο.
Το παραμύθι περί προβλήτας Κρουαζιεροπλοίων έχει τελειώσει.
Τα Κρουαζιερόπλοια γίγαντες διαλύονται στην Ινδία και στην Τουρκία καθώς ο κορωνοϊός αποκάλυψε τις αδυναμίες τους.
Όλοι πλέον έχουμε αντιληφθεί ότι στον Πειραιά θα ξεφορτώνονται αυτοκίνητα τα οποία στη συνέχεια φορτωμένα σε νταλίκες θα περάσουν από τους ήδη κακοποιημένους δρόμους του Πειραιά.
Πανηγυρίζουν ορισμένοι αφελείς επειδή ο Πειραιάς γεμίζει με κτήρια γραφείων. Πού θα παρκάρουν όλοι αυτοί που θα γεμίσουν, αν γεμίσουν τα γραφεία;
Πώς θα μπαίνουν και θα βγαίνουν σε μία πόλη της οποίας η είσοδος και η έξοδος είναι συμφορημένες στις ώρες αιχμής;
Έχουν αντιληφθεί ότι σύμφωνα με τα τελευταία στοιχεία ο πληθυσμός του Πειραιά μειώνεται συνεχώς και η πόλη αποκτά πλέον περιοχές που από το απόγευμα ερημώνουν. (Αγ. Διονύσιος, Τρούμπα, Ακτή Μιαούλη).
Όλα αυτά συνηγορούν ότι ο Πειραιάς πολύ σύντομα θα αντιμετωπίσει ακόμα μεγαλύτερο πρόβλημα ρύπανσης.
Μία πόλη-Λιμάνι με την μοναδική είσοδο και έξοδο δεν μπορεί να αντιμετωπίσει το φορτίο της Νταλίκας, του Πούλμαν, του Ι.Χ. και των taxi. Αν δεν ληφθούν δραστικά μέτρα με κυριότερο την ματαίωση του καταστροφικού «Έργου της Πειραϊκής» και την εκ περιτροπής κυκλοφορίας των Ι.Χ. στην πόλη, δεν μας σώζει ούτε το ΜΕΤΡΟ ούτε η ανεκπαίδευτη Δημοτική Αστυνομία που τρέχει μόνο για εκδίκηση με το μπλοκάκι στο χέρι.
Δυστυχώς η πορεία του Πειραιά με την σημερινή του κατάσταση δεν αφήνει περιθώρια αισιοδοξίας και ως προς το θέμα: ΠΡΟΣΤΑΣΙΑΣ ΤΟΥ ΠΕΡΙΒΑΛΛΟΝΤΟΣ».